Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveriltani tuli niin tunnollisesti tehty joulukortti, että mietin millainen tiukkis se on sängyssä

Vierailija

Itsetehdyssä kortissa kaikki koristeet oli viivasuoraan leikatut, ei liimatahroja ja tekstitarrakin oli viivasuorassa ja tismalleen keskellä.

Ei mahda kaverini olla mikään rento seksipeto sängyssä. No, sillä onkin insinööri miehenä

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

perusteella. Antoi ruokaa ja vaipatti aina tismalleen 4 tunnin välein eikä kuulostellut lasta ollenkaan. Varmaan sängyssäkin katsoo kellosta kauanko rakastelu on kestänyt

Vierailija

Lainaus:

Olet todennäköisesti poissaoleva sänkyhommissa kun mietit ja stressaat koko ajan sitä että miksi et saa pidettyä kotiasi yhtä siistissä kuosissa kuin työpöytääsi. Ja todennäköisesti olet myös ennalta-arvattava ja kaavamainen

ap

Ennalta-arvattava voin olla, mutta siisteys tai sen puute ei stressaa vähääkään. Mies toisinaan vihjailee, että siivottaisko joskus...

Vierailija

minun joulukorttini on millimetrin tarkkoja tai oikeastaan tarkempia. Milliäkään eivät saa heittää.

Muuten sitten kaikki on heittäytymistä, mutta jos jotain teen käsilläni, ruokaa, käsitöitä askartelua tms niissä ei saa olla "vinoutta"

Vierailija

nyt ei näköjään osaa arvioida 16:n sänkykäyttäytymistä hänen yleisen siisteystasonsa perusteella (myös joulukortit olivat kuin saunan seinästä reväistyt, mutta syytin lapsia), niin kerronpa nyt että sängyssä olen tosi tylsä ja aloitekyvytön, mutta aina saanut alttiudestani kiitoksia.

Vierailija

Etkö tajua, että ihmisillä on erilaisia rooleja. Jos vaikka töissä on tarkka, huolellinen ja nipokin, voi vapaa-ajalla olla rento ja hauska ja vaikka seksipetokin.

Vierailija

Lähetin jotkut halvat tiimarikortit mitä laatikon pohjalta löysin, kun olin edellisiltä vuosiltä lähtenyt. Allekirjoituksena persoonallisesti vain meidän nimemme. Niitäkään en meinannut lähettää, mutta laitoin kuitenkin muutaman, kun alkoi tippumaan postiluukusta meille kortteja. Laitoin ne normaalipostissa, kun joulukorttien viimeinen lähetyspäivä oli jo mennyt.

Pyrimme pitämään kotona kohtuullista siisteyttä, mutta joskus se lipsuu, emmekä stressaa siitä. Työpöytä on yleensä kaaos, mutta muuten olen tarkka ja asiat ja aikataulut pysyvät järjestyksessä.

Vierailija

Minä olen aivan teeskentelemättä töissäni siveellinen nutturapää ja sängyssä kuin villein estoton tiikeri, ystäville sosiaalinen hauska höpsöttäjä ja "paremmissa piireissä" snobi sievistelijä :D

Erilaiset asenteet eri tilanteissa tulevat luonnostaan ja vaikka minä teen sängyssä varmasti paljon sellaista mitä ei moni täälläkään, niin laittaisin korttini viivasuoraan vaikkapa työkaverille. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat