mitäs sanotte mun joulukorteista

Vierailija

lähetin mustan korttipohjan jossa yksi alle 5mm halkaisijaltaan oleva hopeatussilla piirretty tähti sattumanvaraisessa kohdassa ja kortin toisella puolella lukee Olkoon joulusi täynnä toivoa ja rauhaa ja tuleva vuotesi 2009 onnellinen ...

sen jälkeen minun ja lasten nimet

siis tulkitsepa minun mielentilani, persoonallisuuteni ja mahdolliset häiriöni

Kommentit (5)

Vierailija

itsekäs perfektionisti, koska et antanut lastesi askarrella kortteja vaan teit ne itse koska pelkäsit että lapsesi tekevät liian huonoja kortteja

Vierailija

...en kannata lapsityövoimaa, joten en pakottanut heitä tehtailemaan kymmeniä kortteja vaan vain sen verran kuin halusivat - valitsivat itse kenelle ne halusivat antaa...lapseni ovat poikia, jotka viihtyvät paremmin muissa askareissa kuin kortteja askartelemassa.

joten ... jotain vähän ohi mutta mietin tota kapinallista ilmauksena voihan sitä niinkin ilmaista sen ettei halua samaa vanhaa kaavaa aina noudattaa...

Vierailija

yh, koska et kirjoittanut ukon nimeä. Toivot omaa rauhaa ja hopeatussit hait tiimarista elatusmaksupäivänä. Mustaa, koska olet hevari

Vierailija

sain esikoiseni 28 v eronnut ihan vasta nyt syksyllä itsellä suuret tulot ei tarvi odotella elareita...en haikaile kadotetun nuoruuteni perään...minulla rauhallinen joulu tiedossa... kuka yrittää uutta analyysiä

tää on oikeasti hauskaa...kerranki joku viittii miettiä mitä joulukorteilla tahdotaan viestiä

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat