Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kaikille muille on jo kerrottu, aikoja sitten...

Kommentit (20)

Appikset sai tietää viimeisinä toisen lapsen odotuksesta. Pakotin miehen kertomaan ennen kuin mentiin kylään ja mulla iso maha... Miksei halunnut kertoa aikaisemmin? No kai se oli sitä, ettei halunnut vanhempiensa pilaavan odotuksen onnea. Heillä on tapana pistää onnelliset asiat matalaksi, maanrakoon. Mies halusi rauhassa iloita vauvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hän halusi varjella salaisuutta synnytykseen saakka että saa sitten yllätyksenä räväyttää että mulla on tyttö/poika.

Juuri se pitkälle viety salaisuus ja sitten repäisy

Oletteko naimisissa ? Varmaankin, jos hän on miehesi. Jos olette olleet vasta vähän aikaa yhdessä, niin ymmärrettävää tuo miehesi pelko.

Oma mieheni ilmoitti tekstiviestillä, kun olin 5 kuulla raskaana.

Käy meillä usein lasten vuoksi, ei kertonut menneensä naimisiin.

Munaton luuseri otti sormuksen pois tullessaan ja netistä sattumalta huomasin siviilisäädyn vaihtuneen. Toivottavasti uusi rouva ei luule löytäneensä Unelmiensa Prinssiä :-)

tietää???

Mua joskus ihmetyttää, miten pariskunnat ei puhu toisilleen, vaan naiset kyselee täältä mitä miehen päässä kulloinkin liikkuu????

välttyvänsä siltä kaikelta voivottelulta miten me nyt pärjätään kolmannen kanssa kun kaksi ekaakin niin vaativia. Kuulemma kun iskee suoraan nyytin mummon syliin niin saa vaan ihastelua ym. positiivista. Tykkää muutenkin järjestää "ylläreitä". Mulle ihan sama,omille vanhemmille kerroin + kavereille, kertokoon mies koska haluaa.

mutta meillä oli päinvastainen tilanne - mies olisi halunnut heti plussatestistä asti kiekua asiaa kaikille, kun taas mulle asia oli niin yksityinen ja herkkä ja täynnä pelkoja että mieluiten olisin kertonut ihmisille vasta vauvan synnyttyä...

Lopulta asia meni niin että mies ei saanut pidettyä salaisuutta omille sukulaisilleen yli viikon 9, kun taas minä kerroin omilleni vasta rv 20, enkä silloinkaan mielelläni. Pelkäsin vain että ne suuttuisivat kovasti jos en kertoisi.

Mies olisi kertonut kaikille, minä en kenellekään, en edes vanhemmilleni. Toiset ihmiset vain haluavat pitää itselleen tärkeät asiat sisällään.

Minä taas en aio äidilleni kertoa, ennenkuin on pakko. Äitiäni näen niin harvoin, että tuskin edes huomaa seuraavan vuoden aikana. En näe mitään syytä kertoa henkilökohtaisia asioitani ihmisille, jotka eivät ole tekemisistäni muutenkaan kiinnostuneita: ensimmäistäkään lasta ei ole neljän vuoden aikana nähnyt kuin muutaman kerran, ei vain ole kiinnostusta, vaikka hyvin lähellä asuukin.

Miehen vanhemmat taas ovat ihan eri sorttia, soittelevat ja ovat kiinnostuneita. Tapaamisiin ei kovin usein kyetä (pidempi välimatka), mutta ovat silti kiinnostuneita meidän kuulumisista :)

Tulee viides vauva, vahinko, joka olisi terveyssyistä ollut viisasta jättää väliin. Huolestuneet häiriköt pysykööt kaukana, kerrotaan sitten kun on pakko...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat