Pikkuiseni kääntyi juuri äsken selältä masulleen,

Vierailija

itse roikuin täällä koneella ja ihmettelin mitä vaaveli ähkii ja siinähän se oli itsekin ihmeissään masullansa.

Ja kiitos kun jaoit tämän pienen asian kanssani, mieheni on saunaillassa, joten hänen kanssaan en tätä saanut jakaa : ) .

(Ja kyseessä on kolmas lapseni, joten ei mikään uusi juttu, mutta iloinen asia äiskälle kuitenkin.)

Kommentit (9)

Vierailija

Minun pikkuinen nousi eilen ensimmäistä kertaa kontalleen ja siitä "karhunkävely"-asentoon... :) Niin ne kasvaa nopeaan... Vastahan meilläkin ihmeteltiin tuota vatsalleen kääntymistä...

Vierailija

Mulla on omani kohdalla tosi ristiriitaiset fiilikset: toisaalta olen iloinen sen puolesta että se oppii, toisaalta suren salaa sitä että tämä on viimeinen kerta kun minulla on enää vauva, ja mitä isommaksi se tulee, sitä vähemmän tätä ihanaa vauvuutta mulla on enää koko loppuelämässäni luvassa.

Vauvat on niin ihania että itkettää...

Vierailija

tuntuu kun vasta pari kuukautta sitten meidänkin "vauva" opetteli kääntymään masulleen. tuskasta oli tytön touhu. 5kk vanhan oppi. pienihän tuo on vieläkin 1v4kk. mutta kuitenkin jo niin iso tyttö :) ja voi millasen kehityksen läpi on mussukka vuodessa käynyt.

meitsi vauvakuumeilee, ei ollu vissiin vaikea huomata :) miestä pitää vähä vielä lämmitellä ajatukselle :) haluaa kans toisen mutta ei ihan vielä oo valmis.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat