Mikä uni: hampaat lähtivät kaikki suusta ja sitten kaikki olivat kädessäni

Vierailija

.

Kommentit (11)

Vierailija

mutta itse muistan vuosia sitten nähneeni unta jossa syljen hampaitani ulos ja sitten kuulin tuon tulkinnan ja olin ihan paniikissa. Useiden vuosien kuluessakaan ei ole kuitenkaan toteutunut joten tuskinpa nyt ihan suora enne sinullakaan.

Vierailija

yrittää ilmoittaa sinulle että kipitäppäs mamma hamppilääkärille siitä. Alitajuisesti tiedät että hampaasi kaipaavat paikkausta/puhdistusta/tarkistusta/yms ja asia tulee uniisi muistuttamaan sinua.

Hehe niille joille se merkitsee kuolemaa, maailmassa kuolee monta ihmistä joka sekunti joten kaikki unet ym ennusmerkit tarkoittavat sitä että joku kuolee.....Kukaan ei ole tänne jäänyt, oli sitten ennusmerkkejä tai ei....

Vierailija

Näen useinkin unia, että suustani irtoaa hampaita. Joskus ykitellen, josku voin nyppiä kaikki irti suustani. Saatan myös narskutella hampaitani, ainakin kulumaa niissä on. Jos hankkisi hammaskiskon, niin loppuiivatko unetkin..?

Vierailija

Näin tuollaisia unia n. 3 vuoden ajan. Kukaan ei kuollut.

Mutta hammaslääkäri huomasi että olin narskutellut hampaistani kiilteet rikki. Sain sitten purenta kiskon ja nyt unissani se menee rikki eikä pysy suussa.

Joten olen päätellyt niin että silloin kun näen hammasunia, narskutan hampaita tosi lujaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat