Uskotteko sanontaan "kuolema kulkee kolmen sarjoissa"

Vierailija

Tai no, kolme jos koira lasketaan, ehkä se oli sitten siinä?

Kommentit (10)

Vierailija

niin tarkemmin ajattelen, kun äitini kuoli niin vähän aikaa ennen sitä kuoli äitini täti ja äitini jälkeen hänen enonsa. Oli näiden kuolemien väillä joku vuosi.

Samoin kun isäni uusi vaimo kuoli häntä ennen kuoli hänen siskonsa ja myöhemmin veljensä ja viimeisenä hän itse. Nämäkin suunnilleen vuoden välein.

Kolmas esimerkki, kun olin ihan pieni niin kävin kolmissa hautajissa. Alle 5 vuotiaana. Eka enoni, sitten mummon veli ja viimeiseksi pappani.

Onko vain sattumaa, en tiedä.

Pitäiskö tuo sitten paikkaansa.

Vierailija

Kyllä se on sattumaa, jos joltain kuolee useampia läheisiä peräjälkeen. (paitsi vanhusten kohdalla.) Siihen vain kiinnitetään enemmän huomiota, koska se tuntuu niin traagiselta.

Vierailija

mun lähipiirissä on ollut nyt jo kaksi kuolemantapausta ja tässä mietin että vieläkö tulee se kolmas suruviesti ja miten läheltä

Vierailija

olen kyllä huomannut että usein käy niin että on pitkä kausi, jolloin ei suru-uutisia tule lainkaan. sitten niitä tulee kuin liukuhihnalta yhtäkkiä.

Vierailija

Kenen näkökulmasta nyt kuolemat liittyvät toisiinsa... jos yhdeltä ihmiseltä kuolee setä, anoppi ja koulukaveri niin niillähän ei ole kenenkään muun kannalta mitään yhteistä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat