Saitko sinä/miehesi töistä joululahjaa? mitä tuli?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

jouluaattona ja olen ollut nyt pari kuukautta sairaslomalla. Jatkan kuintekin äitiyslomankin aikana tekemällä jonkun verran etätöitä kotona. Perjantaina kävin työpaikalla viemässä kahvihuoneeseen herkkuja. Kauppiaan huone oli täynnä herkkukoreja henkilökunnalle. En sellaista saanut. Jäi paska fiilis.

Vierailija

työpaikan työntekijät. Ihan ystävällistä, mutta olen ihan samassa paikassa töissä kuin hekin, sama taho maksaa palkkaa ja meillä on sama esimies. Eli jotensakin outoa.

Vierailija

Minä sain pelkän kortin ja tiedon, että palkka pienenee vuoden alusta n. 180€/kk (ei ole tarjota töitä niin paljon kuin aiemmin)

Vierailija

bonukset ja omaan harrastukseeni liittyvä lahja. Lisäksi asiakaslahjoja runsaasti. Mies lahjakortin ja yhteistyökumppaneilta tietty kaikenlaista viinipulloista kirjoihin yms. Osa menee kyllä kiertoon suoraan, mm. viinejä on jo jaeltu kavereille kun itsellä ei juuri tule juotua.

Vierailija

Lainaus:

työpaikan työntekijät. Ihan ystävällistä, mutta olen ihan samassa paikassa töissä kuin hekin, sama taho maksaa palkkaa ja meillä on sama esimies. Eli jotensakin outoa.

Vierailija

Minä en tiedä mitä omassa paketissa on koska avaan sen vasta jouluna ja se on sitäpaitsi vielä töissä kun en saanut polkupyörällä kotiin kulkemaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat