Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tässä olis ilmainen äo testi

Vierailija

http://www.tieteenkuvalehti.com/htm/IQTest/fi/index.html

laittakaa viestiä mikä on tulos ;)

tsekataan mammojen älykkyys..

Sivut

Kommentit (120)

Vierailija

Olen tehnyt sen joskus aiemmin ja tulos oli ehkä 132. Äsken tein sen niin, että vastasin kahteen osioon kunnolla ja loput ruksasin aivan umpimähkään. Silti pisteet olivat 112. Mitä tuo testi siis oikasti mittaa?

Vierailija

Kokonaispistemäärä: 142

Tuloksen luokitustaso: Huipputasoa

Onneksi olkoon! Olet suorittanut Tieteen Kuvalehden älykkyystestin.

Napsauta selaimen Tulosta-painiketta, jos haluat säästää testisi tuloksen.

Vierailija

Yritin painaa ne numerosarjat tosta oikealta niin ei niita huolinut, jouduin sitten tekemaan uudelleen kirjainten ylapuolelta ja siina menin vahan sekaisin. Mutta 125 on hyva minulle.

Vierailija

Muistitehtävä vaikea eikä yllättänyt, koska olen aiemmin joitain samankaltaisia tehtäviä jossain tehnyt kokien ne silloinkin itselleni hankaliksi

Vierailija

Kokonaispistemäärä: 128

Tuloksen luokitustaso: Erittäin hyvä

Onneksi olkoon! Olet suorittanut Tieteen Kuvalehden älykkyystestin.

Napsauta selaimen Tulosta-painiketta, jos haluat säästää testisi tuloksen.

Vierailija

Olen ihan taviksena itseäni pitänyt... eikä tämä testi sitä tietenkään miksikään muuta. Vaikka väikkäriä väännäkin. En ole mielestäni erityisen älykäs, pikemminkin sinnikäs.

Vierailija

Olen tehnyt tämän testin aiemminkin ja saanut muistaakseni suurinpiirtein saman tuloksen. Samansuuntaisia tuloksia olen saanut muistakin netin testeistä, lukuunottamatta yhtä, jossa sain ehkä max. 120 pistettä. Harmi kun en enää muista, missä tuo testi oli.

Niinkuin joku totesi, niin keskiarvoonhan otetaan mukaan kaikkien täysi-ikäisten tulokset, myös esim. heikompilahjaisten tulokset, jotka voivat olla huonompia. Ajatellaanpa av:tä: eihän tänne osaisi kukaan kovin heikkolahjainen välttämättä edes tulla kirjoittamaan. Puhumattakaan uskaltamisesta, kun heti haukutaan kirjoitusvirheiden takia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat