Läskit (huom. omat!) ahdistaa ja joulu vasta tulossa...

Vierailija

Jessus kun ärsyttää olla näin lihava. Ei edes tee mieli jouluruokia kun jo nyt housut kiristävät. Tein sen taas tänä syksynä; olen lihonnut ainakin 5 kg edellisen ylipainon päälle. Ahdistaa!

Kommentit (10)

Vierailija

Voi tiedan tunteen! Samassa venehessa ollaan. Ja enka kaipa keltaan mitaan "ota ittea niskasta kiinni" -kommenttia. Olen niin laski etta en enaa ylla ottamaan niskastani kiinni.

No mutta siis asiaan, voi kun sais motivaatiota laihduttaa!

Vierailija

eli sama vararengasongelma täälläkin, mulla kertyy nimittäin keskivartaloon.

Neljän raskauden jälkeen (kuopus on siis jo 1v) kiloja on kertynyt 15 ylimääräistä..

mutta ei kyllä jaksa ennen joulua edes ajatella mitään elämäntapamuutosta, tammikuussa sitten kun joulukonvehdit on tuhottu....

Vierailija

ovat todennäköisesti paljon kevyempiä kuin normaalisti syömäsi pitsat, hampurilaiset ja muut (oletan, että näillä painosi on kertynyt, koska en keksi, millä muullakaan painoa saisi noin nopeasti noin ylös).

Rosolli ja erilaiset laatikot, kuten riisipuurokin, sopivat erinomaisesti painonhallintaan. Pyöräytänkin heti aamusta uuden kattilallisen riisipuuroa.

Vierailija

niin nyt on oivallinen hetki tehdä hyviä päätöksiä. Painonhallinnan voi aloittaa jopa _ennen_ joulua. Esim. Painonvartijoissa joulun tavoitteena on yleensä se, ettei paino yhtään nouse (mutta laihduttaa ei yhtään tarvitse). Jatkat sitten painonpudostusta joulun jälkeen (ja huom. jouluhan on ohi jo lauantaina, joten älä turhaan odota uutta vuotta uuden elämän aloittamiseksi).

Vierailija

Mutta mitä jos yrittäis pitää huolen siitä että syö jouluna puoli kiloa kasviksia päivässä, siis kaiken lisäksi.

Se varmasti vähentäisi herkkujen syöntimääriä, mutta ei silti tarvitsisi kieltäytä mistään herkuista.

Onnistuisiko, mitä luulette?

Vierailija

eikä joulu auta yhtään... En ymmärrä miks muilla on raskauden aikana mielihaluja syödä esim. suklaata ja sitten paino nousee, mulla se on joka kerran tullut imetyksen aikana. Normaalisti mulla ei hirveesti tee mieli juuri suklaata (pullaa ym. kyllä), mut nyt imetyksen aikana söisin vain suklaata vaikka kuinka paljon....

Nää läskit on jopa pistäneet vähän masentumaan, kuin pisteenä kaiken muun päälle.

Vierailija

Veit niin sanat suustani, tosin mulla ylipainoa 25 kg! Kuopus 1v nukkuu tässä tissillä...

Lainaus:

eli sama vararengasongelma täälläkin, mulla kertyy nimittäin keskivartaloon.

Neljän raskauden jälkeen (kuopus on siis jo 1v) kiloja on kertynyt 15 ylimääräistä..

mutta ei kyllä jaksa ennen joulua edes ajatella mitään elämäntapamuutosta, tammikuussa sitten kun joulukonvehdit on tuhottu....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat