Montako raskautta mahtaa kroppani kestää, kun lapset eivät mahdu alakautta tulemaan.

Vierailija

Onko keisarinleikkauksilla jokin enimmäismäärä?

Kommentit (8)

Vierailija

Ja kolmannessa oli vielä vahva kohtu. Toivottavasti vielä viidennen kestää. Mun käsittääkseni tehdään vain sterilisaatio jos kohtu ei enää kestä, ei siis poisteta kohtua.

Vierailija

Määrä tosiaan riippuu siitä kohdun seinämän paksuudesta (ainakin siitä). Itselleni on tehty 3 leikkausta ja toivottavasti neljänteenkin päästään onnellisesti! Laskettu aikani olisi kesällä ja nyt koitan jo alkaa nauttimaan odotuksestani. Omalla kohdallani viimeksi olleen keisarileikkauksen aikana leikkaava lääkäri kertoi havaintonsa juuri tuosta kohdun seinämän paksuudesta ja totesi sen olevan vahva. Edellisestä leikkauksesta onkin jo aikaa -se oli lokakuussa 2003. Mutta todella yksilöllistähän tuo on, että mitä se kohtu kestää. Onnea matkaan!

Vierailija

8 odottaa... taitaa olla suomen ennätys... kohtu poistetaan kun et enää voi synnyttää leikkauksella, mutta niin kauan kuin on mahdollisuus annetaan kohdun olla paikallaan, jos vain itse tahdot. suositushan taitaa olla tosiaan toi 3!

Vierailija

Minulle on tehty kolme sektiota ja jokaisen jälkeen olen ollut itse huolissani asiasta ja lääkäreiltä on tullut ristiriitaista kommenttia. Viimeisimmän jälkeen lääkäri puhui jotain verenvuoto-riskistä, mutta ei ne sen kohdun paksuutta sen kummemmin kommentoineet. Kätilö sanoi että sen kun teet lisää lapsia. Voi olla että vielä yhtä lasta yrittäisi jossain vaiheessa...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat