Mitä hittoa tää raskaus oikein tekee mulle?!?

Vierailija

Kello on kohta puolen yön ja valvon silmät ristissä odottaen miestäni kotiin!

Miks?! En mä ennen ole todellakaan valvonut ja odotellut häntä kotiin kun on ulkona. Huusin pää punasena sille kun lähti, että kuinka kehtaa jättää lapset ja raskaana olevan vaimon kotiin ja itse lähtee pitämään hauskaa?! Voi luoja että oon muuttumassa ihan hirviöksi....

En nykyään muuta tee kun äksyile sille ja lapsille. Kaikki on huonosti ja mikään ei ole hyvin. Silti mies jaksaa hymyillä, halailla ja pusutella. Mitä minä annan kiitokseksi? Pelkkää paskaa päin näköä..

Yks päivä tivasin siltä, että haluan tietää onko hällä joku tiukka blondi sivussa! Ei jumalauta... En ikinä ole epäillyt miestäni mistään. Varsinkaan pettämisestä.

Välillä taas olen kuin itse aurinko. Ei voisi elämä olla paremmin. Mutta suurimmaksi osaksi olen kyllä lohikäärmeen ja hitlerin anoppi...

Miten ihmeessä mä voin olla tällanen. ja nyt sitten aloin itkemään kun olen ihan varma,että mies jättää minut kyllä kun olen tällainen....

AAARGH!!! Tällä hetkellä olen todella vihainen itelleni näistä ajatuksista...

Miten joku voi olla näin sekaisin?

Kommentit (5)

Vierailija

Mutta on hyvä kertoa myös miehelle, kuinka "hormonit" heittelee ja kiukuttaa, että myös hän ymmärtää että tuo on ohi menevää..

no tietysti tulee raskauden jälkeinen väsymys, masennus tai muuta mukavaa :)

Vierailija

Tai niin ainakin uskottelen itelleni. Hänen mielestä on aivan ihanaa kun saan raivarit jostain ihan mitättömästä asiasta, tai purskahdan itkuun kun katon nuoremman kanssa pikku kakkosta. On kuulemma ihanaa kattoa kun mun mielipiteet, mielialat ja mielihalut vaihtuvat nopeammin kuin hän pysyy mukana.

Omasta mielestä tämä ei todellakaan ole kivaa tai hauskaa.

Nyt taas mieheni kuulostaa maailman ihannimmalta mieheltä, kun ajattelen niitä kaikkia hellyyden osoituksia ja minun huomioonottamiset, kun iskee taas itku kohtaus. Ja äsken olin valmiina hirttämään sen munista lampputolppaan, kun pyörittää sitä parikymppistä blondia...Tai siis niin mä hormooni huuruissa kuvittelin...

AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat