4 lasta ja ikää 23v. mitä ajattelet minusta?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

parhaasta päästä on lapsien vaatteet ja käytettynä en viitsi ottaa kun mies ei tykkää.. itse kyllä kelpuuttaisin :)

tosin piha vaatteiksi vain..

rivarissa asutaan ja omahan tää on.. neliö tosin 150nelötä..

lapset sotkee, mut onneks mies jaksaa siivota enemmän kun minä itse.. olenhan pidempiä päiviä töissä kuin hän.. tosin nyt lomautettuna mieheni ja nauttii lapsien kanssa laatu ajasta kotona...

sit kun siivous vimma iskee niin puhdasta tulee :)

Vierailija

no itse kehumiset sikseen...

onhan se rankkaa kotonakin, mut ihana tulla kotiin kun on siistiä miehen jäljiltä..

aikoinaan tosiaan kilpailin ja menestystä tuli hyvin ja nykyään kun oli tossa muutaman vuoden kotona niin itse varmuus on nollissa taa kun töihin palasin...

no ihan hyvä vaan et ei kusi hurahda päähän vaikka olen kehuja kovastin saanutkin..

olen tätä tyyppiä et jalat vankastin maan pinnalla...

kyllä arvostaa taas miestä ihan eri tavalla kun jaksaa lapsien kanssa olla kotona ja vielä siivotakkin, että vaimolla olisi mukava palta kotiin töistä...

meillä ei ole mikään unelma avioliitto, mutta kaikessa oppii elämään jos vain haluaa ja olen sitä mieltä että avioliittoa ei ole tehty säjettäväksi. en tosin hyksy väkivaltaa yms..

siis jos moista olisi ero tulisi...

mut ihana, et jaksatte kuunnella ja vastailla :)

palstailija jo vuodesta 1999 lähtien :D

Vierailija

toisaalta toivon lisää lapsia, mutta toisaalta pelkään seuraavaa synnytystä ihan kauheastin kun viimeisin oli niin kamalan kivulias. voden välein on lapset melkein tullut ja avioliiton sisällä ;)

mitä muita mielikuvia saatte minusta??

Vierailija

a) Olet lestadiolainen

tai pahempaa

b) Sinulla tulee olemaan huono taloudellinen tilanne; todennäköisesti et ole saanut itsellesi opiskeltua kunnon ammattia ja näin ollen et tule pääsemään kunnon töihinkään. Tai sitten onnellisen autuaana kuvittelet ettei sinun tarvitsekaan kun miehesi tienaa niin hyvin (mitä tuskin sinun ikäinen) ja joskus huonolla tuurilla olet sitten kuin nalli kalliolla köyhänä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat