"kuristaminen"

Vierailija

mieheni "kuristi" minua seksin aikana ja se tuntui kiihottavalta.. nyt jälkeen päin pelottaa ajatuskin...

ei oikeen tee enää edes mieli, koska pelkään ns. miestäni...

mitä tehdä..???

ollaan keskusteltu asiasta ja mies ei ikinä vahingoittaisi minua, mut silti??

Kommentit (9)

Vierailija

vaikka olin kertonut tulleeni raiskatuksi ja lähes kuristetuksi hengiltä. Sen koommin mun kaulaan ei ole saanut koskea kukaan. Eipä sen jälkeen enää koskenut exäkään, mihinkään..

Vierailija

kunnon kuristamisesta ja alistamisesta. Mahtavat orkut kun on aivan tajunnan rajamailla ja saa samalla rajusti kullia takaapäin! Nam!

Meillä nuo leikit alkaa yleensä kesken seksin kun sanon vain vienosti ''alista mua'' ''näytä mulle miten nussitaan kunnolla'' ja katson miestä silmiin. Meillä tosin on käytössä turvasana ja olen tottunut mustelmiin.

Vierailija

Kyllä pelottaisi minuakin! Miksi mies niin teki? Pyysitkö sitä vai mistä moinen ajatus? Tosi hurjalta kuulostaa, kuin suoraan jostain rikossarjasta tai kauhuleffasta. Tässä taas nähdään, että kaikkia fantasioita EI TODELLAKAAN kannata toteuttaa. Ei mikään ihme, jos pelkäät miestäsi. Mielestäni se on täysin oikeutettua ja aiheellistakin etenkin siis, jos et moista kuristusta pyytänyt. Vaikka mies kuinka vakuuttaisi, kuinka voit tietää, ettei seuraavalla kerralla kurista liikaa.. Terapiaan mies!

Vierailija

Saman saa aikaan kanssa sulkemalla kämmenellä suu ja sieraimet. Orgasmi on potenssiin kymmenen happivajeessa. Mukana on tietysti alistusleikki jos niin haluaa.

Kokeilkaa kuitenkin, ennen kuin tyrmäätte minut.

Ai niin.. ei ventovieraiden kanssa - toisen täytyy tuntea rajat ja luottamus pitää olla kuin kallio.

Vierailija

tuntuu aika pelottavalta toi kuristaminen,vaikkakin seksin aikana,muunlainen sitominen ja lievä "alistaminen" kyllä käy

Jos pelottaa,nin ei varmaan kannata kokeilla enää

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat