Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monelta teille tulee aattona pukki? :))

Vierailija

Mummulaan tulee seitsemän aikoihin kun on saunottu ja jouluruoka syöty.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

olen huomannut kokemuksesta, että aikainen aika parempi. Lapsilla ei ole niin pitkä odotusaika ja sitten voimme syödä rauhassa, kun lahjat on jaettu :)

Vierailija

Ihan hyvä aika, mulle käy hyvin pukki joka jakaa paketit klo 15 - 19 välillä. Ja tämä pukki maksaa 50e Kouvolan kupeessa. Melko kallis sanon mä, varsinkin kun aiempina vuosina on käynyt joku tutuista.

Vierailija

Ja valittiin paras: klo 15.30. Lapset meillä 3v. ja 5v. Viime vuonna meni ihan liian myöhäiseen, kun pukki tuli vasta klo 18 aikaan.

Pukki tulee meille ilmaiseksi, muilta veloittaa 30€.

Vierailija

Yleensä on tullut klo 15-16, mutta nyt ei sopinut myöhempi aika. No, lapset tykkää.

Syömme puurolounaan joulurauhan aikoihin ja varsinaisen jouluaterian varmaankin klo 17. Sitten lapsetkin malttavat syödä, ja on koko ilta aikaa leikkeihin.

Vierailija

-"tontut" tuovat 1/3 lahjoista jo aattoyönä kuusen alle

-joulupukki tuo loput klo 20 saunan jälkeen

Meidän mielestä hyvä systeemi, kun lahjoja on niin PALJON (kummit, mummit,papat ostelevat). Aatto kuluu lapsilla kivasti, kun saavat jotain jo aamusta.

Vierailija

Kyllähän se nyt aika yleistä on et ne lapset on ku tulisilla hiilillä koko päivän. Vaikka kuinka vääntäs!!!! t. Se aaaaarrggghh

Vierailija

Optimaalisin aika olisi mielestäni noin klo 15, mutta oltiin jälleen vähän myöhässä liikenteessä. Lahjoja avatessa menee seuraavat 1-2 tuntia, ruoka syödään klo 17 ja sitten saunaan. Aamupäivällä ulkoillaan ja katsotaan lastenohjelmia.

Vierailija

ja sen jälkeen tontut ovat tuoneet lahjat terassille. Meillä on ollut kolmena vuonna pukki ja aina osunut niin huono-tyyppi (vaikka aina eri) etten enää jaksa maksaa semmosesta.

Vierailija

Viime vuonna oli tilauspukki jonka piti tulla klo 19. No tuli sitten vasta klo 21. Maksoi 50e viipyi 15min, ei nähnyt lukea paketeista nimiä vaikka oli isoilla tikkukirjaimilla, puku oli niin feikin näköinen etä 2v. poikakin hoksasi etä on tekopukki ja sinä meni usko joulupukkiin vanhmmalta joka oli 7v. Oli niin iso pettymys että ei oteta enää tilauspukkia.

Nyt tulee tuttavaperheen mies pukiksi ja aikaiseen jotta lapset ehtivät leikkiä lahjoillaan kun minä haluan aikaisen nukkumaan aamulla odottavan työpäivän takia. Ja toisaalta siksi että pääsee tuttava omaan joulun viettoonsa ajoissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat