Miks mua ahdistaa aina kun on alle 100e rahaa, vaikka nytkin tiistaina tulossa lisää

Vierailija

.

Kommentit (13)

Vierailija

milläs sitten olisitten enskuun eläneet?

jos siis siitä palkasta alunperinkin piti ne laskut maksaa...

en kyl nyt ihan ymmärrä, mut eikai sillä niin väliä

Vierailija

Miehen palkalla ja lapsilisillä varmaan pihistellään. Pointti oli yleisesti ottaen se ettei meillä ole varaa jouluun olisi palkka tullut ajoissa tai ei. Ehkä olisin muutaman kympin lapsilisistä voinut pihistää mutta vuokra on saatava maksettua ajallaan (muistutus jo tullut) ja siksi ne menevät nyt siihen. Monen sattuman summa että ollaan tässä tilanteessa mutta pikku hiljaa saadaan talous kuntoon mutta mihinkään ylimääräiseen ei ole varaa.

Ihanaa oli kuitenkin että mies kävi hakemassa sukulaisen metsästä kuusen ja sitä koristeltiin (vähän ajoissa) juuri lasten kanssa. Sentään jotain joulufiilistä saatiin aikaseksi. :)

Vierailija

Minustakin tilillä pitää aina olla jonkin verran rahaa, ja vähän puskuriakin säästötilillä, mutta lompakossa minulla ei monesti ole yhtään rahaa, eikä se ahdista kyllä ollenkaan.

Vierailija

Tammikuussa taas uudet laskut ja mun seuraava "liksa" eli alkava äitiyspäiväraha tulee vasta helmikuun lopussa. Haluan katkaista tämän kierteen ajoissa. Luottokortit jo niin tapissa ja erääntyneet laskut kun työttömänä ja karensissa ollut ilman palkkaa heinä-lokakuun. Onneksi lapset saavat jotkut paketit sukulaisilta ja onneksi eivät ymmärrä joulusta vielä että osaisivat mitään edes toivoa. Itselle vaan tulee paska mieli mutta en halua lykätä ongelmia eteenpäin yhden päivän takia.

Vierailija

nyt mulla on 70 euroa rahaa ja ahdistaa ihan hirveästi, en haluaisi mennä kauppaan kun sitten menee rahaa taas, jos nyt käytän tuota rahaa, niin sitten kuitenkin tulee joku tilanne, että sitä tarvittaisiin, ennen tiistaita, vaikka se on jo ylihuomenna.. eli toisinsanoen haluaisin että minulla olisi se 100 euroa rahaa lompakossa, kun tulee tilille rahaa lisää

opiskelija yh olen ja sossun luukulla kävijä

Vierailija

ollu 5e jo viikon ajan.. Käteistä lompakossa 20e... Mä olen kotiäiti, mies ollut työtön, nyt pääsi töihin ja alottaa huomenna, jee.. Meillä on 3 lasta. Saatiin mukava jouluavustus (150e) eräältä järjestöltä, jolla saadaa kaapit pullolleen ruokaa, jota todella tarvitaan!!

Vierailija

kun aina se 50-100 euroa lompakossa (enkä halua käyttää sitä)

Kun tili alkaa näyttämään lähemmäs sataa euroa niin tämä ahdistus alkaa, tiistaina taas ihan hyvä olo ja menen varmasti kauppaankin =)

Vierailija

ja lompsassa 0e. Työnantaja mokas palkan maksussa ja saan puolet palkasta takautuvasti vasta tammikuussa. Miehen puolen kuun palkka meni vuokraan. Ei tule meille joulua, lapsille ei ole varaa ostaa yhtään lahjaa. Onneksi päästään sukulaisille syömään jouluruoka. Lapsilisät menee taas laskuihin jotka on ton mokan takia myöhässä. Semmosta se on kun mies matalapalkkaisessa duunissa ja itse työllistämistuella ollut duunissa.

Vierailija

mikset soita sinne ja pyydä tammikuuhun maksuaikaa kun silloin kerran saat sen palkkasi?

yh, opiskelija, sossun luukulla kävijä ja silti pystyn järjestämään joulun

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat