14 ja 16 vuotiaat toivoo meikkejä lahjaksi, mihin kauppaan ostaisin lahjakortin?

Vierailija

Helsingissä?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Perustelut:

-Sokoksella on asiansa osaavat myyjät (+usein vielä tuotekonsulentteja) jotka osaavat auttaa nuorta valitsemaan itselleen sopivat sävyt esim. meikkivoiteessa, puuterissa jne. Mikään ei ole kamalampaa kun liian tumma meikkivoidenaama:(

-Sokokselta saa myös todella edullisia meikkejä, esim. Stockmannilla ei ole ihan niitä halvimpia vaan keskihintaisia Lorealia ymv. ei esim. Wet´n Wildia , tai Rimmeliä jolla ihan ok. meikkeijä jne.

-Sokoksella on hyviä tarjouksia, ja olen huomannut että Sokoksen hinnat ovat Anttilan hintoja edullisemmat usein.

-Anttilassa ja Hennesillä on yyjiltä turha odottaa mitään kunnollista apua meikkien valintaan, ja käsittääkseni H&M:ltä ei edes saa mitään meikkivoiteita ymv, lähinnä luomivärejä...?

-Jos mietin tuota summaa 30e, niin se riittää ihan hyvin perussettiin. Eli meikkivoide, puuteri, luomiväri, ripsiväri, kajal/eyeliner jos lapsille kelpaa juuri Rimmelin tmv. meikit. Toki voivathan he ostaa kalliimman meikkivoiteen, ja sitten edullisemman luomivärin jne.

-Kannattaa sanoa lapsille että ostavat meikit vasta alennuksmyynneistä, olen ostanut esim. Goshin kivipuuterin Sokoksen alennuksesta 5eurolla jne.

Vierailija

Itse olen vältellyt niitä, koska eivätkö meikkausvälineet ole henkilökohtaisia esim. ripsiväriharja. Voiko esim silmätulehdus levitä harjojen mukana? Tai huuliherpes huulipunasiveltimessä?

Kuinka on?

Vierailija

sinne itsekin menisin mieluusti meikkiostoksille, samoin 17v. tyttäreni käy usein sieltä ostamassa meikkinsä. Sit tietty joku Anttilakin on ihan hyvä.

Vierailija

Mun mielestä 30 e Anttilaan kuulostaa hyvältä. Ostan itsekin meikit Anttilasta, sieltä saa ne perusmerkit edullisimmin ja aika ajoin on hyviä tarjouksia.

Vierailija

Eli ehdottomasti keskustan Sokokselle! Siellä on tätä nykyä mielestäni Helsingin paras kosmetiikkaosasto, sekä päivittäiskaupan merkkien suhteen että ekslusiivisissa merkeissä (Dior jne). Paljon ystävällistä henkilökuntaa, ja usein juuri tuotekonsulentteja palvelemassa. Ja muista sanoa tytöille, että rohkeasti pyytävät apua tuotteiden valinnassa, sillä niin saavat varmasti juuri heille parhaat tuotteet ja neuvoja ihonhoidossa + meikkaamisessa. Koska kun aloittaa meikkaamisen, ei myöskään ihonhoitoa sovi laimin lyödä.

Sokoksella on myös Make Up Storen "kauppa", johon voi varata meikkausajan. Meikkaus maksaa jotain (muistaakseni 50e), mutta tuo summa hyvitetään sitten kun ostaa Make Up Storen tuotteita. Eli tavallaan saa meikkauksen kaupan päälle. Ja itse suosin juuri ko. tuotteita varsinkin luomivärien osalta, ne ovat yksinkertaisesti parhaimpia. Joskus käyn ihan huvikseni ihailemassa heidän luomivärihyllyään, jota kutsun aikuisen naisen karkkikaupaksi :)

Vierailija

Esim. keskuskadun Nice Face. Saavat samalla sitten tosiaan meikkejä ostaessa ammattitaitoista apua siinä mitkä sävyt millekin ihon-/silmien-/hiustenväriyhdistelmälle sopii.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat