Kirjoitanpa tänne..milloin pikkukakkonen?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

kertokaapas ensinnäkin,milloin ekat menkat raskauden jälkeen?

-Voinko tulla raskaaksi vaikka menkat eivät kerkeä lakaa?kokemuksia..

-täysimetys ja raskaana,kokemuksia?

Kiitos jo etukäteen niile jotka osaavat vähänkään auttaa!!<3

Kommentit (3)

Vierailija

sen verran asiasta tiedän että itse tulin raskaaks suoraan keskenmenon jälkeen niin ettei menkkoja ehtiny tulla, että uskon sen olevan mahdollista raskaudenkin jälkeen.

Vierailija

menkat alkaneet n.10vk:n kuluuttua synnytyksistä. Esikoinen sai korviketta rintamaidon lisäksi (imetystä 3kk), kakkonen ja kolmonen olivat täysimetyksellä (imetystä kummallakin 1v).

Raskaaksi voi tulla, vaikka menkat eivät olisi alkaneetkaan. Omakohtaista kokemusta ei kyllä ole.

(Täys)imetystä ei käsittääkseni suositella raskausaikana, koska imetys voi aiheuttaa kohdun supistelua.

Minnikki kera kolmen & rv36+6

Vierailija

Ekat menkat 3 kk synnytyksestä. Positiivisen raskaustestin tein 7 kk synnytyksestä. Imetin, mutta olin toki antanut jo kiinteää ruokaa. En kuitenkaan korviketta. Raskaus päättyi kuitenkin alkuraskauden keskenmenoon ja toinen raskaus alkoi 11 kk synnytyksestä. Imetin vielä silloinkin, mutta lopetin, kun esikoinen täytti vuoden. Nyt odotellaan pikkukakkosta syntyväksi keväällä. Neuvolassa sanottiin, ettei imetystä suositella supistusten takia, kun on raskaana, mutta ei sitä kyllä mitenkään kielletykään. Olin päättänyt jo aikaisemmin imettää vuoden, kunnes lapsi saa normimaitoa eikä korviketta tarvitse antaa välissä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat