en jaksa odottaa että pääsen kiloistani

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

olen raskaana puolivälissä ja jo ennen raskautta 1,5v kertynyt 20kg ylimääräistä ihan vaan syömällä. olin jopa liikuntakeskuksen jäsenenä vuoden ja lihosin vaan sinä aikana lisää kun kävin. Odotan jo innolla että vauva syntyy toukokuussa ja pääsisin pudottamaan painoa.olen perus jojoilia,aikaiseemin 2 kertaa pudottanut n.15 kg ja kaikki tullu tuplana takasin. Hallitsen kyllä perus terveellisen ruokavalion ja tiedänpainonpudotuksesta ja hallinnasta mielettömästi,on vain niin vaikeaa kieltäyyä herkuista viikkoa kahta kauemmin ja sitten alankin taas mättää. olen jo suunnitelltu tulevaa operaatiotani,eli ajattelin käydä vähintään jokatoinen pv tunnin vaunulenkeillä,alkuun tietysti rauhallista kävelyä mutta siitä sitten vauhtia lisää kun siltä tuntuu. ja sitten ajattelin osallistua aikuinen vauva jumppaan kerta viikkoon taikka jumppailla ihan vaan kotona vauvan kanssa. Ruokavaliosta ajttelin näin:perus kotiruokaa,vähärasvaiset ja runsaskuituiset tuotteet,säännöllinen ateriarytmi(n.3h välein) ja ajattelin hetkeksi jättää roskaruuat ja makeat pois. sitten myöhemmin kertaviikossa ns herkkupäivä. en halua että lapseni saa meiltä vanhemmilta huonot ruokatottumukset niin sekin on kannusteena terveellisempään ruokailuun. toivotaan että onnistun.tavoitteena olisi -20kg vuodessa.kuulostaako suunnitelmani hyvltä,mitä muita juttuja kannattaisi miettiä ja suunnitella??

Kommentit (1)

Vierailija

Jos haluat tukea laihdutukseesi niin tule sisunaisiin. Meillä on yksi joka on tällä hetkellä raskaana ja kaksi jotka imettää tällä hetkellä. Ollaan sekalainen seurakunta laihduttajia jotka saa tukea toisistaan ja yritetään laihtua ja oppia syömään ennen kaikkea järkevästi. Niin että se paino pysyisi poissa eikä tulisi enää takaisin. Raskaana ollessasi et saa laihduttaa, mutta terveellisesti voit syödä ja sen seurauksena voi käydä niin että et paljoa lihoa raskausaikanasi jolloin itseasiassa laihdutkin. Imetys aikanakaan ei sais laihduttaa, mutta sama juttu kyllähän sitä terveellisesti voi syödä ja liikkua. Sehän voi olla että sulla imetys laihduttaa ja kilot lähtee nopsasti pois tai sitten voi käydä niin kuin mulla että olen lihonut imetysaikana. Tsemppiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat