Paljonko maksaa kondomipakkaus r-kioskilla? Pettämisepäilyjä...

Vierailija

Nyt tarvitsen hiukan infoa ennenkuin pistän miehen koville. Oli reissussa tuossa pari päivää sitten ja äsken, kun silitin sen paitoja, niin reissussa mukana ollessa paidassa oli selkeä huulipunan jälki kauluksen tienoilla. Lentokentän r-kioskilta on myös ostanut jotain ennen koneen lähtöä, tilin mukaan 3,20. Yleensäkin aina, kun lähtee reissuun on kentältä jotain r-kioskiostoksia pienellä summalla. Olen ajatellut, että ostaa jotain karkkia, kun on perso makealle mutta taitaa olla perso jollekin muullekin :(

Kädet tärisevät ja pulssi hakkaa. Mies ei nyt kotona, tulee kohta lenkiltä. Mitä mä kysyn siltä? Ja mistä tiedän puhuuko totta? Tiedän, että kieltää kaiken ja alkaa syyttää mua vainoharhaiseksi. Yksi pettämisjuttu meillä kauan sitten ennen lapsia. On niin ihana isä lapsille mutta meillä mennyt keskenämme jonkin aikaa huonosti :( Tai ei nyt varsinaisesti huonosti mutta suhde on aika kuihtunut...

Tämä vuosi on nyt kyllä ollut liian rankka. Kuolintapauksia lähipiirissä, avioeroja lähipiirissä jne. Minä olen joutunut/saanut tukea niin monia ihmisiä ja nyt musta tuntuu, että mun voimat ovat loppu. Ja joulun jälkeen oltais menossa reissuunkin koko perhe...

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Ajattelin vain samalla tuota ostosta ärrältä, joka on myös minua jonkin aikaa hämännyt ihan muuten vain...

Meneekö tässä nyt meidän(kin) perheen joulu pilalle :(

Vierailija

Koska tiedän, että kukaanhan ei tunnusta mitään ennenkuin jää rysän päältä kiinni tai on jotain vedenpitävää todistetta. Ja luottamus ei kyllä ole ihan kohdallaan...

ap

Vierailija

Tsekkasin parin edellisen reissun tienoilta tiliotteesta, niin aina tuo sama summa 3,20 kummittelee kentokentän r-kioski ostoksena. Haluaisin vaan oikeaa tietoa siitä, mitä kondomipakkaus maksaa, jotta jos se ei maksa tuota summaa, niin lähden miettimään tätä juttua toiselta pohjalta. Meinaan tämä viime reissu oli pikkujoulut monikansallisessa yrityksessä, joten ne vietetään aina pääkonttorissa toisessa maassa. Silloin huulipuna voi olla vain jotain viatonta pikkujoulutanssin yhteydessä tullutta. Mutta jos k-pakkaus maksaa tuon verran, niin sitte rupean tosissani epäilemään jotain muutakin.

ap

Vierailija

Menen kyllä sitten, kun mies tulee, jollen saa täältä infoa. Kysykää joku miehiltänne, jos käytätte ehkäisynä kondomeja. Noin hintakin käy. Onko se 3,4 vai viisi euroa? Mulla kun ei ole hajuakaan.

Auttakaa nyt joku...

Vierailija

Ei kuulemma tanssinut hitaita ja ainoa selitys, minkä hän keksii on se, kun lopuksi halattiin monet läpi ja toivoteltiin hyvät joulut. Että siinä rytäkässä sitten olisi huulipunaakin päässyt paitaan.

r-ostos on kuulemma aina purkkaa, karkkiaski ja vesipullo

Kaipa se sitten pitää uskoa. Kireä on kyllä nyt ilmapiiri...

ap

Vierailija

hintaan/paketti. Joten kyllä tuo 3,2 voi hyvin olla kortsupakkauksen hinta.

Voi se olla moni muukin juttu. Mitäs, jos miehesi vaikka POLTTAA salaa? Röökiaskikin voi maksaa tuon verran.

Vierailija

voi olla röökiaskin hinta tai saattaa olla myös kortsupakkaus. tai jotain ihan muuta esim joku tietty lehti. olisiko pall mall tai smart-aski maksanut juuri tuon 3,20e.

haisevatko hänen vaatteensa tupakalle? silloin kyseessä voisi olla tupakka-aski.

itse kyllä huolestuisin jo tuosta huulipunasta. jos on naimisissa, ei minun mielestäni tarvitse tanssia edes niin lähellä että huulipunaa tarttuu. kyllä sitä voi tanssia mutta ei niin,

Vierailija

Selitys halaamisesta on ihan uskottava, meillä esim. halattiin koko työporukan kanssa perjantaina lomalle jäädessämme.

Jos miehesi ostaisi lentokentältä kondomipaketin joka kerta kun lähtee reissuun, pitäisi hänen siis joka reissussa paneskella 5 kertaa - siis jos aina loppuu siellä reissussa ne kortongit. Aikamoine tahti jos ei nyt mitään viikon reissuja ole ja tekee siellä töitäkin.

Huh, onneksi en osaa ajatella noin monimutkaisesti mieheni menoista ja korttimaksuista, tulisin varmaan hulluksi.

Vierailija

Ja siinä saldoa?

Soita sinne kioskiin ja kysy myydäänkö kortsuja joiden hinta 3,20€! Sillähän se selviää. Ja voit vielä selvittää että eritteleekö kassakone kuittiin ostokset miten. Eli yksitellen joka ostos omalla rivillään vain kaikki vain könttänä.

Jos et luota niin et luota. Soita ja kysy niin selviää kenties jotakin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat