Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mulle neuvoja/vinkkejä hankalan miehen kanssa olemiseen!!! (OV)

Vierailija

TAAAAAAAAAs eilen illalla oli riitaa, koska mies olis halunnu ja minä yritin nätisti sanoa et en oikeasti nyt jaksa. (raskas työ, raskaana ja pieni lapsi) Mies on tietoinen et mulla loppuu työt kohta ja tilanne varmasti helpottaa mutta me tapellaan AINA samasta asiasta.

Jos erehdyn kieltäytymään joskus kun ei vaan itsellä tee mieli niin mies saa järkyttävän raivarin. Haukkuu ym ym.

Ja yleensä en kieltäydy juuri sen takia että jonkinlainen sopu säilyis mutta sekään ei riitä, aina pitäs olla valmiina, minun tarpeita ei oteta ikinä huomioon, valvon yöt itkevän lapsen kanssa, herään aamulla kun lapsi herää ja käyn jossaki välissä töissäkin, mutta tätä mies ei halua edes ymmästää, en jaksa kohta enää.

Kommentit (7)

Vierailija

Ihan sama juttu. Muuten ihan fiksu mies, mutta tuossa kohtaa jokin päässä naksahtaa. Yleensä puhun hänet odottamaan seuraavaan päivään.

Vierailija

Että pääsis nukkumaan, Olen oikeasti jaksamisen äärirajoilla.

Tätäkään mies ei halua edes huomata. Se on vaan minä minä minä minä eikä kukaan muu.

Ja AINA löytyy minusta vika AINA. Mies on niiiiiiiin täydellinen että toista saa hakea.

Vierailija

Ja etsi itselles nainen joka on aina valmiina sinua varten, Vastaus on aina sama. "se olet sinä joka lähdet minä en lähde mihinkään , sinussahan se vika on" :(

AP

Vierailija

Jostain pitäsi repiä se vimma, joka tarvitaan.

Pystyykö kunta, jossa asutte, auttamaan lastenhoidossa -kodinhoitajia? Onko sinulla sen verran rahaa, että voisit palkata vaikka viikoksi mll:ltä lastenhoitoapua päiviksi, vetäisit itse lonkkaa ja nukkuisit univelat pois? Mitähän se maksais, ehkä 100-200 e, en tiedä.

Sitten olisi virtaa katsoa asiaa levännein silmin ja ottaa sen itsekeskeisenpaskiaisen kansssa yhteen. Josko se avaisi hänenkin silmät. Jos olettte avioliitossa, väläytä eropapereita tarvittaessa.

Vierailija

Miehen tekee aina mieli ja minua raivostuttaa.... Annan 1-2krt/vko koska muuten mies kiukuttelee eikä osallistu sitä vähää kotihommiin kuin tavallisesti.

Mä en käsitä miten jollakulla voi tehdä aina mieli, itse haluaisin iltaisin olla rauhassa ja nukkua, seksi ei kertakaikkiaan kiinnosta, ei kenenkään kanssa. EIkä mies tajua että olen väsynyt; ei vaikka teen 95% kaikista kotihommista, hoidan lasten yöheräilyt, olen rankassa kokopäiväduunissa. Nyt tilanne on ajatunut siihen että minä sitten kiukuttelen kun tiedän että illalla on vonkaus edessä.

Uusimmat

Suosituimmat