Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu kun oma mies-/naisystävä pettää?

Vierailija

.

Kommentit (8)

Vierailija

Tarkoitan, että ainahan pettäminen satuu, mutta jos kyse on uudesta tuttavuudesta jota tapailtu muutamien kuukausien ajan, eli ns. "miesystävä", ei se tee niin pahaa kun se jos avo-/aviomies pettää.

...Ja joskus se pettäminen ei tunnu miltää----> suhde on mennyt päin h*lvettiä ja jo on jo loppumassa =ei ole enää rakkautta. Päin vastoin voi olla jopa hyvä asia, saapahan "tekosyyn" laittaa lusikat jakoon.

Vierailija

Suurin asia on, että oma rakas luotettu kumppani on pettänyt luottamuksen, valehdellut, pettänyt. En voi häntä enää kunnioittaa.

Vierailija

Lainaus:

Tarkoitan, että ainahan pettäminen satuu, mutta jos kyse on uudesta tuttavuudesta jota tapailtu muutamien kuukausien ajan, eli ns. "miesystävä", ei se tee niin pahaa kun se jos avo-/aviomies pettää.

...Ja joskus se pettäminen ei tunnu miltää----> suhde on mennyt päin h*lvettiä ja jo on jo loppumassa =ei ole enää rakkautta. Päin vastoin voi olla jopa hyvä asia, saapahan "tekosyyn" laittaa lusikat jakoon.

Vierailija

en voi uskoa enää mihinkään mitä mies sanoo, se on niin helppoo kun itse oon kotona muksujen kanssa, toisen touhuta seläntakana mitä lystää... meidän tapauksessa kyseessä melkoinen valheiden vyyht, aina paljastuu jotain lisää, ja mies vetoaa ettei ole kertonut kun mä sekoan,eli kuinka asiaa voi puida, päästä sen yli yrittää puhtaalta pöydältä, kun ei koskaan tiedä mitä taas paljastuu, ja vaikkei paljastuisi, niin sit sitä miettii että mitä jää paljastumatta...helvetillistähän tää on.

Vierailija

Ihan helvetin pahalta! Tuntuu, että sydän on revitty rinnasta ja tallottu maahan. Tuntuu kuin koko elämältä olisi viety pohja. Tuntuu etttei kehenkään eikä mihinkään voi enää koskaan luottaa. Kun se maailman rakas ja tärkein ihminen tekee sulle jotain niin pahaa niin sitä on ihan shokissa, ei pysty ymmärtämään, ei pysty unohtamaan, ei pysty antamaan anteeksi. Tuntuu raskaalta nousta sängystäkin, tuntuu raskaalta katsoa toista silmiin. Tuntuu pahalta kun siltikin rakastaa vaikka niiin sattuu sydämestä, että tuntuu että kuolee siihen paikkaan.

Olen aina sanonut, että parempi olisi jättää toinen, kuin pettää sitä. Helpommalla pääsisi.

Vierailija

Mutta kokemuksesta tiedän, että kun pitkäaikainen kumppanini ja lasteni isä, elämäni rakkaus petti niin elämältä lähti pohja ja viläkin kuuden vuoden jälkeen koskee..

Uusimmat

Suosituimmat