Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hajuvesistä.

Vierailija

Miksi te jotkut, ette tajua Päiväkodin juhliin, koulun juhliin terveysasemille vaan ei tulla HAJUVESISSÄ!!!!!!!!!!! Toisilla tuntuu olleen käytössä 20 vuotta sama hajuvesi ja itse sitä ei enään haista joten sitä lisätään ja lisätään ja lisätään. ja tuloksena on tolkuton lemu, kuin se pullollinen olis kipattu kokonaan päälle.

Päiväkodeissa, kouluissa ja varsinkin siellä TERVEYSKESKUKSISSA on allergisia ja astmaattisia ihmisiä. mm itselläni ja lapsellani hajuvedet laukaisevat astamakohtauksia ja migreeniä. Onpa kivaa sitten tulla lapsen juhliin tai tk:hon kun olet sairaampi kuin tulessasi. Olisiko liikaa vaadittu, että näinä pieninä hetkinä tulette VAIN suihkunraikkaana ( mikä on muuten huomattavasti parempit uoksu kuin keinotekoinen lemu) . Näin me kaikki voisimme nauttia koulujen päiväkotejen juhlista ja tulla sinne terveyskeskukseenkin ilman pelkoa.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

että ei ne ite tajua miten ne lemppaa..yks sukulainen käyttää varmaan 1000litraa hajuvettä päivässä mut itse ku polttaa vaik tuoksukynttilää niin se ei kestä sekuntiakaan sitä hajua..(hän on allerginen)

Ne on niin tottuneita siihen..huom.olen myös itsekkin allerginen

Vierailija

jo silloin kärsin hajuvesista niin astman kuin migreenin takia.

mm. yhden tietyn opettajan tunneille en voinut osallistua ollenkaan....

Meidän suvusssa vain minä olen allerginen, kaikelle. joten ei voi olla elintavoistakaan kaikki kiinni. Ihan samaa ruokaa olen syönyt ja juonut.

Vierailija

Ja sitten on tämä toinen puoli jotka kärsii migreenistä. niin heille se haju saattaa laukaista pahan siis todella pahan migreeni kohtauksen. Jolloin ollaan työkyvyttömiä viikon.. mutta eihän se haittaa.

Ja muuten sipasu on eriasia kuin lotraus. ihmisten vaan pitää tajuta, että vaikkei sitä enään itse haista niin ympäristö haistaa silti, kun me ei olla totuttu.

Vierailija

mikäli käyttää hajuvettä. heheh.. kunnon skeidaa...

Jos on ns. hajusteallerginen niin taatusti suurempi lemu on hajuvedessä kuin jossain vanilja tuoksuisessa tuoksukynttilässä..

Vierailija

Lainaus:

mikäli käyttää hajuvettä. heheh.. kunnon skeidaa...

Jos on ns. hajusteallerginen niin taatusti suurempi lemu on hajuvedessä kuin jossain vanilja tuoksuisessa tuoksukynttilässä..

ei aiheuta mitään reaktiota, mutta tuoksukynttilät ja tupakka salpaavat hengityksen.

Vierailija

Lainaus:

Hajuvesiä harvemmin pääsee karkuun.

Sen sijaan tupakoitsijat voisi kyllä häätää sairaaloiden oven suista, jos tahtoa olisi.

Vierailija

Nykyään ei enää kestetä yhtään mitään missään. Mistähän se oikein johtuu?

Olen aloittanut kouluni jo 70-luvulla. Kellään ei ollut allergioita eikä yliherkkyyksiä. Pitää varmaan miettiä vähän omia elintapoja, koska jostainhan noi vaivat tulee (jos ne edes on oikeita).

Vierailija

Tosin lähimmäisen rakkautta pitäis ihmisistä löytyä sen verta, että ei tule selaisiin paikkoihin missä hyvin suurella todennäköisyydellä joku saattaa saada kohtauksen.

Ja tuokin on totta ettei sairaaloiden ovensuut ola tupakkapaikkoja. Onneksi meillä hämeenlinassa ei saa sauhutella ovien suussa. siellä on ihan oma kärytys huone.

Pitäsiköhän meille allergisillekkin hommata joku hajuton koppi? Kun ei voi kietlää allergisiakaan mnemästä sairaalaan tai päiväkotiin, kouluun jne..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat