Voiko lohduttaa miestä, joka pelkää kaljuuntuvansa?

Vierailija

Meillä on sellainen tilanne, että mieheni on alkanut pelätä kaljuuntuvansa. Ainakaan itse en kyllä ole huomannut vielä mitään merkittävää muutosta entiseen. Ongelmalliseksi tilanteen tekee se, että hänellä on huomiota herättävän paksut ja kiharat hiukset - todella kauniit - ja hiukset ovat itse asiassa merkittävällä tavalla määritelleet identiteettiäkin. Hän on aina saanut paljon positiivista huomiota tukastaan.

Nyt sitten hän viettää aikaansa peilin edessä, tutkii otsalta pakenevaa hiusrajaansa ja puhuu jatkuvasti kaljuuntumisen pelosta. Tilanne vaikuttaa minusta jo neuroottiselta.

Miten ihmeessä saisin hänet uskomaan, että tilanne ei ole (vielä) olennaisesti muuttunut ja vaikka hiusraja pakenisikin, ei se hänen koko olemistaan sentään määrittele?!

Kommentit (7)

Vierailija

Mun mies on kaljuuntuntu jo heti kohta parikymppisenä. Sitä enne myös vahvat ja näyttävät hiukset.

Hän tosin odottikin kaljuuntuvansa sillä suvussa on vain kaljuja miehiä.

Miten sun miehen suvussa? Onko isä tai isoisät kaljuuntuneet varhain?

Osta hänelle joululahjaksi vaikka jotain seeerumia!

Vierailija

ja äidin isä ja isänpuoleiset sukulaiset ovatkin kaljuuntuneita enemmän tai vähemmän.

Asia on nyt todella alkanut vaivata miestä. Surkeaa, kun hän ei muusta nyt puhukaan ja vatvoo vain tukkaansa peilin edessä...

Kaljuksi ajamisesta hän on myös alkanut puhua. Itse en kyllä oikein kaljupäistä tykkää...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat