kutsuin lasten kummin, 46 vuotta, lounaalle

Vierailija

miten tuo kummin ikä liittyy asiaan?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

teillä hyvin, en ihan ymmärrä mihin pyrit tällä aloituksellasi. Ja mitä sillä iällä oli merkitystä?

Ilmeisesti olette sen verran läheisiä, että kummi kehtasi jättää ruuat väliin, eikä sulla ollut tarvetta muuttaa lounassuunnitelmia.

Vierailija

kun kuuli mitä on ruokana., vaihtoehtoisesti

- kaalipataa tai

- lipeäkalaa tykötarpein, sanoi että syökin kotona...

tulee siis vasta jälkkärille...

on täällä kieltämättä aika rankka tuoksu juuri nyt

mutten nyt KOLMATTA ruokaa ala väsäämään.

noh, kai sitten edustan jotain mennyttä maailmaa omasta ja perheen mielestä hyvine safkoineni

Vierailija

Miksi kutsut jonkun syömään ruokia, jotka ovat erittäin monen inhokkilistan kärjessä? Eikö se osoita melkoista naiviutta? Vai peräti kummin aliarvoimista? Fiksu kummi, kun jättää moiset moskat väliin ja tulee jälkiruualle ja ehkäpä tapaamaan kummilastaan. (= lue: tuomaan paketin piltillenne) Ne on nuo 46v jo elämänkokemuksella varustettuja :)

Onko kyseinen ruoka tarjolla Porvoossa? Ajattelitko saada mehevän ketjun aikaiseksi?

Vierailija

mutta ymmärrän kyllä sitä kummiakin. Aika moni inhoaa kaalia, eikä se lipeäkalakaan kaikkien herkkua ole. Itse voin maistaa sitä jouluna, mutta en mitenkään erityisemmin siitä välitä.

Minäkin kieltäytyisin lounaskutsusta, jos etukäteen saisin tietää että tarjolla on inhokkiruokaani. Ei sekään olisi kivaa, jos ruokapöydässä ottaisin vain leipää tai nyppisin ruoasta muutaman haarukallisen suuhun.

Vierailija

olisin sanonut kummille että tervetuloa kahville lounaan jälkeen klo se ja se ja sitten todennut, että olet muuten myös tietysti tervetullut lounaallekin, jos kaalilaatikko tai lipeäkala maistuu.

Vierailija

ja lapsuudessa saanut kärsiä isän ja äidin kaalihulluudesta niin paljon, etten vapaaehtoisesti kaaliruokiin koske. Lipeäkalassakin ainoa, mikä maistuu, on valkokastike. Pystyisin kuitenkin hieman syömään kumpaa hyvänsä, mutta vain hieman. Enkä ehkä sanoisi suoraan ruoan tarjoojalle että yäk, en syö.

Vierailija

haluaisi tulla tänään käymään, ja ollaan illaksi sovittu itse kyläreissu.

minun mielestä on tärkeintä että ihmiset tapaa...eli en ryysännyt aamulla kauppaan, koska olin varannut tietyt jutut lounaaksi

en myöskään alkanut anteeksipyytelemään koska noi molemmat ruuat oli oikeesti erittän hyviä ja juuri tehtyjä

lounas sujui hyvin, kummi söi leipää ja jälkkäriä

talo elää tavallaan ja vieraat tulee ajallaan

Vierailija

kun kaikki meni kuitenkin hyvin. Kaikki eivät kuitenkaan pidä samoista ruoista, itse en kasvissyöjänä olisi syönyt kumpaakaan.

Jos tarjolla on jotain, josta en pidä, syön sen mitä pystyn. Tai syön vain leipää. No big deal.

Vierailija

kaalipata vielä ehkä menis jos oikeasti teet hyvää. mutta eihän kukaan alle 100 vuotinen oikeasti syö lipeäkalaa.. hyi hitto.. anoppilassa kerran maisoin ja meinas oksennus lentää.. hyi..

Vierailija

Kyllä pitää aikuisen pystyä noinkin tavallisia ruokia syömään tai ainkin toista. En käsitä.

Itse söisin mieluusti kumpaa vain.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat