Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehesi suhtautuu homoihin/homouteen?

Vierailija

Tuli mieleen tuosta Brokeback Mountain -keskustelusta. Katsoin juuri leffan, ja pidin siitä kovasti. Mies ei halunnut nähdä edes vilausta koko leffasta.

Onko teidän muiden miehet yhtä homofoobisia? Meillä mies on, en nyt sanoisi ihan homofoobinen, mutta jotain sinne suuntaan. Ei voi suvaita yhtään homoja eli oikein suomalainen perusjuntti. Lähinnä vääntää asian vitsiksi, jos jostain syystä tulee puheeksi homous. Mies on selvästi kopioinut asenteensa suoraan omalta isältään, joka suhtautuu homoihin lähinnä tyyliin "saunan taa".

Ihan toivotonta yrittää saada miestä edes vähän sivistymään asian suhteen, ei halua edes kuunnella jos joskus ihmettelen hänen asennettaan ja haluan kuulla perusteluja miksi on niin homovastainen. En siis todellakaan yritä väkisin häntä sivistää, ja olisihan tuo mahdotontakin, sen verran juntti mies on asian suhteen :)

Kommentit (15)

Vierailija

Lainaus:

Mun mieheni on sitä mieltä, että _kovan_ luokan homofobia on merkki siitä, että miehellä on itsellään jotain homotunteita, joita häpeää ihan sikana. Itse hän on sitä mieltä, että ihan sama hänelle, mitä muut ihmiset puuhaa...

Pari tuollaista esimerkkiä on tuttavapiirissä... Kunnon kännissä tulee aina vähän saloja julki;-)

Vierailija

Mun mieheni on sitä mieltä, että kovan luokan homofobia on merkki siitä, että miehellä on itsellään jotain homotunteita, joita häpeää ihan sikana. Itse hän on sitä mieltä, että ihan sama hänelle, mitä muut ihmiset puuhaa...

Vierailija

Ei sen suhtautumisesta oikeastaan voi paljoa kirjoittaa, kun suhtautuminen on sen verran neutraalia, ettei se tule mitenkään missään ilmi. Herättää yhtä paljon intohimoja kuin vihreäsilmäiset. Tai ehkä sen verran on eroa, että vihreäsilmäisen naisen kanssa voisi harrastaa seksiä, mutta ei miehen kanssa, oli silmien väri mikä hyvänsä.

Vierailija

Hän suhtautuu homoihin niin kuin muihin ihmisiin. Meni jopa kerran kylässä neljän homon kanssa saunaan ihan noin vain, mistä mäkin olin ihan monttu auki.

Vierailija

Jos ei pidä homoista niin on mukamas itse homo, onko sama juttu myös jos ei pidä omenasta niin onkin itse omena?

Kaikkea ei tarvitse suvaita!

Vierailija

Nyt, kun työkaverina on yksi homo, ei pidä asiaa mitenkään ihmeellisenä. Taisi siis olla joko nuoruuden tyhmyyttä tai tietämättömyyttä.

Vierailija

Ei kyllä halua vierestä katsoa, kun kaksi homoa lähentelee toisiaan, mutta eipä halua sitä heteroparien keskenkään nähdä. Lähentelyt kuuluu jokaisen yksityisiin hetkiin.

Vierailija

sitä ei jotenkin kiinnosta ihmisten tuollaiset ominaisuudet. Saattaa kyllä naureskella vaikkapa joidenkin julkihomojen hyvin "homomaiselle" ulkonäölle. Hänellä on myös homokavereita.

Vierailija

Mun mies suhtautuu ihan ok kaikkiin ihmisiin. Ei ole mitään fobioita. Eikä myös itse ole homo, joten ei saa mitään kohtauksia niistä.

Vierailija

Kaverina miehellä on pari homoa, josta varmaan juontuukin tuo suvaitsevaisuus. Ennen näitä homokavereita oli jokseenkin homokammoinen, mutta nyt muuttunut.

Vierailija

Olemme katsoneet tuon elokuvan ja se oli kummankin mielestä tosi hyvä. Mies ei tosin tykkää katsoa miesten rakastelukohtauksia (tuossa elokuvassa niitä ei juuri ollut).

Heittää kyllä vitsiä välillä homoista, mutta sanoo hyväksyvänsä, että jokainen puuhailee omia juttujaan. Hyväksyy sen, että minulla on ystävänä homomies.

Uusimmat

Suosituimmat