Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten menettelisit, jos saisit tietää miehelläsi olleen suhde toiseen naiseen kahden vuoden ajan?

Vierailija

Voisitko vielä antaa anteeksi vai heittäisitkö miehesi pihalle? Ajatteletko, että suhde on ollut pelkkää seksiä vai uskotko, että pelissä on ollut myös tunteita? Haluaisitko yleensäkään tietää koko asiasta vai pitäisikö miehesi vain jatkaa touhuilujaan ja pitää asia visusti omana tietonaan?

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Ei sen toisen naisen takia, riippumatta tunteista, vaan ihan sen takia, etten pystyisi noin epärehellistä ihmistä arvostamaan. Ihminen, joka pystyy läheistään pettämään vuosien ajan, ei ole ihan normaali, eikä omatunto ihan toimi.

Vierailija

Ei sillä mun mielestä oo väliä oliko pelkkää seksiä vai myös tunteet mukana, jos on pystynyt mulle noin pitkään valehtelemaan niin ihan sama. En mä pystyisi ikinä enää luottamaan.

Vierailija

Varmasti lähtisin. Mulla ei ole kovinkaan paljon tuloja ja mies on todella hyvä isä, joten hankkisin itselleni yksiön läheltä ja lähtisin. Lapset jäisivät isän luokse, sillä hän pystyisi paremmin heistä huolehtimaan sekä taloudellisesti että muutenkin. Toki näkisin lapsia säännöllisesti ja olisin heidän elämässään läsnä.

Isälläni oli kerran yli vuoden suhde toiseen naiseen. Väitti, että oli ainoastaan seksiin perustuva, kun seksi äidin kanssa ei ollut tarpeeksi laadukasta (yök, että sekin minun piti saada tietää). Äiti jäi isän luokse eikä heidän suhteensa koskaan ollut sama.

Vierailija

Luultavimmin kuitenkin murtuisin, itkisin ja surisin. Mutta lähtisin kuitenkin. Selitykset haluaisin silti kuulla. Olen sitä tyyppiä, joka haluaa aina tietää "miksi?".

Luottamaan tai arvostamaan en pystyisi, joten siinä menisivät suhteen peruspilarit.

Vierailija

Eiköhän miehen tavarat odottaisi ulkona ja lukot olisi vaihdettu oviin. Mielestäni on vain kohtuullista että mies muuttaa ja etsii itselleen kämpän, kuin että mun ja lasten tarvitsisi lähteä kodista.

Vierailija

Kaverini mies on sitä mieltä, että terapialla pääsevät yli asiasta, joka vei luottamuksen vaimolta ja rikkoi naisparan sydämenkin. Mies kun omien sanojensa mukaan rakastaa edelleen ja haluaisi hyvittää tekonsa. Miten jo tapahtunutta voisi mitenkään hyvittää???

Lainaus:

Rakastaako vaimoaan, kunnioittaako lapsiaan tuollaisella käytöksellään?

Vierailija

siinä seksissä on niin ihmeellistä, että miestä ei voisi jakaa toisen/kolmannen/neljännen naisen kanssa?

Mieshän voi silti rakastaa lapsiaan ja vaimoaan, huolehtii perheestään, mutta kyllästyy seksiin saman naisen kanssa ja haluaa vaihtelua.

Toimii tietysti myös toisin päin, eli nainen voi kyllästyä seksiin aina vaan oman miehensä kanssa.

Meillä on ns vapaa suhde eli ollaan naimisissa, molemmilla on ajottain omat seksijuttunsa. Välillä ollaan kuukausia vain toistemme kanssa. Ollaan sovittu, että kondomi on ehdoton näissä toisissa jutuissa tautivaaran minimoimiseksi.

En ymmärrä, miten joku voi kuvitella omivansa puolisonsa ja elää siinä kuvitelmassa, että toinen ei ikinä kyllästy?

Rakkaus ja perheasiat on sitten asia ihan erikseen.

Vierailija

No huh..jos kahden VUODEN ajan olisi vieraissa käynyt, ollut siis ihan suhteessa toiseen naiseen, niin sitä en antaisi anteeksi ja ovea näyttäisin visusti. Ei olisi neuvotteluvaraa todellakaan. Kyse ei selvästikään olisi mistään satunnaisesta hairahduksesta enää tuollaisessa tapauksessa.

Vierailija

Olen juuri saanut tietää, että miehelläni on ollut suhde pitkään erään naikkosen kanssa. Mies anelee armoa, ymmärrystä, että mentäisiin terapiaan jne. mutta minä en näe siinä enää paljon järkeä... onko siinä? Suhde itsessään on jo päättynyt, päättyi itseasiassa ennenkuin koko asiasta edes tiesin. Mutta...

Miksi luottaisin, ettei mies TAAS valehtelisi? Ja mistä tietäisin, mikä sitten on totta?

Palaisiko luottamus koskaan? Ja kannattaako jatkaa enää, jos toisen näkeminenkin tuo heti epäilyt ja surun mieleen?

:(

Lainaus:

Ei sen toisen naisen takia, riippumatta tunteista, vaan ihan sen takia, etten pystyisi noin epärehellistä ihmistä arvostamaan. Ihminen, joka pystyy läheistään pettämään vuosien ajan, ei ole ihan normaali, eikä omatunto ihan toimi.

Vierailija

Lainaus:

Minä rakastin, luotin, tuin miestä paineissaan... ja hän "kiittää" nuohoamalla toisen naisen sängyssä liki 2 vuotta...

Kertoi, että suhde päättyi, kun alkoivat alituiseen riitelemään... eli tunteita oli sitten heilläkin mukana, paljon.

10

Lainaus:

Sen päättyminen ei siis johdu siitä, että sait tietää. Mä en ainakaan voisi luottaa, että mies ei taas jonkun ajan päästä alkaisi vähän hakemaan jännitystä elämään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat