Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sinä suhtaudut lesboihin?

Vierailija

Voisitko esim. mennä neljän lesbon kanssa saunaan ja miltä ajatus tästä tuntuisi?

Kommentit (6)

Vierailija

Lapsuudessa tms, ollut jotain ja ihminen ei ole kehittynyt normaaliin tapaan henkisesti. Valitettavasti. Osittain myös muoti-ilmiö ja extreme-tyyppiset ihmiset tahtoo kokea tämänkin vaikkeivat pohjimmiltaan homppeleita oliskaan.

En siis pidä mitenkään luonnollisena, mutta yksilöön voisin suhtautua neutraalisti, vaikka itse homous/lesbous onkin siis mielestäni tavallaan sairautta.

Vierailija

Olen niin paljon polttanut käämejäni miehiin että olisin itsekin lesbo jos vain osaisin, mutta kun en vain mitenkään pysty tuntemaan seksuaalista kiinnostusta naisia kohtaan.

Saunaan meneminen hävettäisi ehkä enemmän kuin heteronaisten kanssa, jos ne lesbot eivät itse olisi synnyttäneet ja jos ne heterot olisivat. Mulla on niin pahasti venynyt maha että hävettää aina saunoa ei-synnyttäneiden kanssa. Seksuaalisessa mielessä saunominen lesbojen kanssa ei tuntuisi yhtään kummalta, sillä tiedän etten ole lesbomakuun. Oltiin lesbotuttavan häiden jatkoilla bilettämässä homopaikassa, jossa mä olin NIIN ilmaa niille lesboille etten koskaan ole ollut niin ilmaa miehille. Itse olin kiharoissani, korkokengissä ja mekoissani kuin täysin näkymätön. Joten sitä en kyllä pelkää että mua väkisin tultaisiin iskemään!

Vierailija

Nykyään haluaisin vaan huutaa että onko pakko koko ajan kysellä sitä suhtautumista, etenkin kun valtaosalla lesboista on paha asennevamma "ihan vaan"-heteroihin...

Ja kyllä, tunnen lesboja. Myös bi-seksuaaleja, yhden androgyynin sekä sukupuolta vaihtaneen. Minä EN ole rasisti tässä asiassa MUTTA en jaksa sitä jatkuvaa itsensä korostamista pelkän seksuaali-identiteetin takia!!!!!!! Arvon lesbot, uskokaa jo: sillä ei ole MITÄÄN MERKITYSTÄ KENEN KANSSA MAKAATTE, KETÄÄN EI KIINNOSTA!!!!!!!!!!

Kyllä voi yhdellä ihmisryhmällä olla surkea itsetunto, huhhuh...

Uusimmat

Suosituimmat