Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naisystäväni aivan mahdoton addikti

Vierailija

rakastamme toisiamme paljon ja seksi aina hienoa ja kiihkeää,ei voi valittaa ja mielikuvitusta ei puutu,kaikki mahdollinen ja mahtotonkin tullut kokeiltua.halut ja tarpeet kohtaa totisesti meillä.naisystäväni haluaa tuntien rakastelua,samoin minä,aikaa ja hellyyttä riittää.naiseni saa 5-6 orjasmia illan aikana,suulla ja rakasteltaessa.itselleni 2 orgasmia riittää kyllä.mitä mieltä te naiset olette orjasmien määrästä rakastelu kertojen aikana?onko normaalia?naiseni aivan ekstaasissa kun saa monesti peräkkäin.onko miten yleistä naisilla?harrastamme myös peppuhommia,molemmat nauttivat myös niistä.naiseni ehdotti vasta pissi hommista,enpä oikein tiedä,jokohan raja tuli vastaan mulla.onko se jo sitä seksi addiktia vai mitä?mahtava nainen muuten kyllä.

Kommentit (7)

Vierailija

No ei kai vielä tuossa määrässä :)

Itse olen samanlainen, olkoon suhde tuore tai vanha..

Koskaan en ole kieltäytynyt seksistä (siis miesystävän tai vakipanon).

Helposti sängyssä menee vaikka koko päivä jos mahdollista ja koko ajan tekee mieli hipelöidä toista :D

Addiktiohan on vasta sitten kun seksi on pakkomielteistä..

Mikä sitten sen määrre on ;)

Multa yksi seurustelu suhde katkesi koska mies ei halunnut ihan yhtä paljon seksiä kuin minä, mut sehän on toisaalta normaali syy erota.. riippuen siis tilanteesta.

Vierailija

Meillä aloitetaan päivä yleensä kunnon paneskelulla. Iltapainotteinen seksi ei tunnu läheskään yhtä hyvältä.

Lainaus:

naiseni saa 5-6 orjasmia illan aikana,suulla ja rakasteltaessa.

Vierailija

Jos itseäsi inhottaa ajatus pissileikeistä, voisit ehkä ehdottaa jotakin kompromissia. Kuohuviiniä?

Rajat tulevat vastaan aina jossakin. Onneksi teillä on jo monia juttuja, joista te molemmat pidätte. En usko, että sellaista suhdetta onkaan, jossa kaikki fantasiat voitaisiin toteuttaa. Minun rajani menee sitomisleikeissä. Ei onnistu. Luulen että koen seksin henkisesti voimakkaammin kuin mieheni, eikä siihen sovi vastentahtoisuus tai ajatus siitä. Kompromissina on että joskus nostan miehen kädet pään alle ja käsken pitämään siellä, kun hyväilen häntä käsillä ja suulla. Kompromisseja on tehtävä parisuhteessa aina, myös makkarissa.

Uusimmat

Suosituimmat