onko haittaa, jos vauvalle syöttää joka päivä kaupan purkkiruokaa?

Vierailija

Kun ei vielä saa syödä tavallista ruokaa..

Kommentit (7)

Vierailija

mutta itse olen kiinnittänyt huomiota kuinka vähän niissä on "oikeaa ruokaa". Eli saattaa lukea esim. sisältää 29% kasviksia, 10% lihaa. Loppu onkin sitten jotain jauhomössöä tms. Eli itse tekemällä saa täydempää tavaraa. Soseuta esim. porkkanaa, kukkakaalia ja bataattia ja pakasta pieninä annoksina. Samalla tavalla esim. possunlihaa hienonnettuna pakkaseen.

Vierailija

onko haittaa, oletko itse maistanut niitä..nehän maistuu aivan kauhealle. Itse ostin kerran pojalleni purkkiruoan, lämmitin ja maistoin ja päätin, että lapseni ei kyllä tuota moskaa syö.

Vierailija

ainesta, joista köyhän, joka ei omista pakastinta on ihan turha haaveilla lapsensa ruokaan laittavan.

MInä syötin omalleni ensimmäisen vuoden pelkkää purkkiruokaa ja nyt 2,5-vuotiaana lapsi on kaikkiruokainen ja tosi hyvä syömään.

Vierailija

Ota tavallisesta ruoasta ennen suolan lisäämistä annos vauvalle ja mössötä. Itse ostin joitain suolattomia mausteseoksia ja lisäsin niitä vauvan ruokaan mausteeksi. Hyvin maistui. Jos oli esim riisipohjaista ruokaa, tein vauvalle oman satsin riisiä Nalle- riisihiutaleista, perunat keitin suolattomina jne.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat