SIis voi apua! (Mahdollisesta raskaudesta...)

Vierailija

Ihan uskomaton tilanne. Vauva 2kk, täysimetyksellä. Eka ja ainoa kerta harrastettiin seksiä viikko sitten perjantaina. Kummallekaan ei tullut mieleenkään ehkäisy... Kun on vuoden verran oltu ilman mitään ja olen ollut siinä uskossa että täysimetys suojaa todella hyvin raskaudelta. Edellisistä lapsista menkat alkaneet 6kk ja 9kk synnytyksestä.

EIlen ja tänään on tullut rusehtavaa/vaaleanpunaista vähäistä vuotoa, joka nyt on loppunut. Tuli ihan karmiva ajatus mieleeni, että mitä jos olenkin raskaana ja se on kiinnittymisvuotoa!!! Apua! Sopisi hyvin kuvaan, kun seksistä viikon verran...

Sanokaa että huolehdin turhia... Että mahdollisuus on OIKEASTI todella todella pieni...

Kommentit (3)

Vierailija

Minun käsityksen mukaan ei kovin suurta todennäköisyyttä ole tulla raskaaksi jos menkat ei ole vielä alkaneet. Voihan se olla että ovat nyt alkamassa kun vuotaa. Mulla on molemmista alkanut menkat kuukauden kuluttua synnytyksestä.

Vierailija

että ilman ehkäisyä voi tulla raskaaksi. Jos ei raskaus ei ole suunnitelmissa, vastuullinen aikuinen ihminen käyttää ehkäisyä. Sitä saa mitä tilaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat