Apua, ottaako sossu huomioon kun äitini laittoi tililleni 200 euroa joululahjaksi

Vierailija

ottavatko koko summan huomioon? säännöllisesti käyn siis sossussa, ja maksavat minulle vuokran + 100 euroa joka kuukausi

se olis sit vaan ihan sama olisko äiti vähäisistä rahoistaan mulle edes antanut.. en hoksannut sanoa ettei laittaisi tilille

toisaalta mulla on tässä kuussa kyllä 220 euron lasku maksettavana, huomioivatkohan sen kun miettivät mitä ottaa huomioon

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

tekee oman toimeentulohakemuksensa selällään maaten ja levittää haaransa omalle sosiaalitoimiston virkailijalle, joka aikansa hakijan kimpussa touhuaa ja jättää sitten toimeentulotuen hakijan yöpöydälle joko käteisenä tai luottokorttina.

Ja nämä pummi-huutelijat kuvittelevat sitten olevansa jotenkin parempia vaikka itse ovat kotihoroja eivätkä vuosiin ole töitä tehneet

Teidän kohdalla sitä sosiaaliavustusta kutsutaan vaan yhteiseksi omaisuudeksi, vaikka sitä hankkiessanne harjoitatte maailman vanhinta ammattia.

Vierailija

niin silloin tuota äitisi lahjarahaa ei huomioida tuloksi. Olisi ehkä ollut fiksumpaa antaa äitisi maksaa se lasku tai pyytää äitiäsi antamaan rahan suoraan käteisenä

Vierailija

joten tuskimpa olettavat että äitini pystyy auttamaan joka kuukausi.

täytyy pitää peukut pystyssä että eivät ota, ainakaan koko summaa, sillä ei ole mitään väliä ellen sitä satkua saa, mutta en vuokraa haluaisi alkaa maksamaan sen takia =(

veronpalautuksistakin olisivat ottaneet huomioon vain 170e ja sen jälkeisen osan olis saanut pitää

jos ottavat huomioon niin sitten laitan samantien sinne sänky hakemukset lapsille, kun ne ovat menossa rikki =)

Vierailija

Lainaus:

Saattavat myös sanoa myöhemmin, että kun sait joulukuussa äidiltäsi 200 e, niin eikös se äiti vois nyt sun tähänkin tarpeeseen antaa rahaa.

Siis tämä yksittäinen 200 euroa vaikuttaa, mutta ei ne sen perusteella velvoita äitiäsi tulevaisuudessa sinua elättämään.

Vierailija

että häivy täältä, äitisi ja isäsi sinua kuuluu elättää. Vituttaa kun käkkäräpäille maksetaan lautasantenit ja taulutelevisiot sossun rahoilla

Vierailija

itse saa rahaa alle tonnin kuussa myöskin, ajatteli kuulemma että saisin lapsille ostettua myös kivat joululahjat

pummihan minä olenkin juu... kohta valmistun sellaiseen ammattiin, että maksan sinun tukesi JOS JA KUN jäät työttömäksi tai haluat opiskella

tule sitten samaiselle palstalle niin haukun sinut pystyyn, niih

Vierailija

Lainaus:

että häivy täältä, äitisi ja isäsi sinua kuuluu elättää. Vituttaa kun käkkäräpäille maksetaan lautasantenit ja taulutelevisiot sossun rahoilla

opiskelija on pummi, käkkäräpäät eivät sitä ansaitse--- juopoillekko???

Vierailija

Sanot, että tarvitsit lainaa johonkin ja homma peruuntui, niin maksoit lainan takaisin. Äitisi allekirjoitus kuittiin, että raha palautettu.

Vierailija

Kokemusteni mukaan ottavat. Saattavat myös sanoa myöhemmin, että kun sait joulukuussa äidiltäsi 200 e, niin eikös se äiti vois nyt sun tähänkin tarpeeseen antaa rahaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat