Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko menossa luovuttamaan munasoluja??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

En voi saada lapsia ilman lahjoitettuja munasoluja. Takana on nyt 4 yritystä lahjoitetuilla soluilla. Kahdesti käynnistyi raskaus, mutta molemmilla kerroilla meni kesken ennen rv 10. Nyt ollaan jälleen siinä tilanteessa, että pakkanen on tyhjä:( Jonotus on alkanut alusta. Haave omasta lapsesta on niin suuri, että tulin täältä kyselemään josko joku ihana ihminen olisi miettinyt munasolujen luovuttamista pk-seudulla.. ja haluaisi auttaa meitä meidän suuren haaveemme toteuttamisessa?

Me olisimme valmiita ottamaan munasoluja vastaan joko suoraan tai sitten ristiinluovuttajana. Maksaisimme sinulle pienen korvauksen. En puhu nyt kuitenkaan tuhansista euroista.. Suoraan luovuttajana maksaisimme hieman enemmän, koska pääsisimme itse heti uusiin yrityksiin ja saisimme kaikki solut itsellemme. En halua, että kukaan kuitenkaan lähtee luovuttamaan rahasta vaan pelkästään hyvästä tahdostaan.. Siksipä pyydänkin, että jos joku on menossa luovuttamaan solujansa, niin ottaisi yhteyttä sähköpostitse mikäli olisi valmis auttamaan meitä..

En halua kuulla loukkauksia siitä kuinka tyhmä olen ja ettenkö tiedä kuinka suuri prosessi tuo munasolun luovutus on.. tiedän kyllä. Mutta tiedän senkin, että on olemassa niitä ihmisiä, jotka haluavat auttaa meitä lapsettomia. Kiitos kaikille munasolun luovutusta harkitseville ja niitä jo luovuttaneille! Annatte meille lapsettomille mahdollisuuden saada se oma kauan kaivattu lapsi.. johon meillä ei ilman teitä ole edes mahdollisuutta.

janeyh@netti.fi

Kommentit (2)

Vierailija

Hei..

Ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Ristiinluovutuksessahan me saamme jonkun toisen solut.. ja mikäli suoraan luovuttaa, niin vain me ns. päätämme onko ulkoisilla ominaisuuksilla mitään väliä.

Kyselit ominaisuuksia.. olen tumma ja pitkä, ruskea silmäinen.. mutta meille ulkoisilla ominaisuuksilla ei ole väliä. :)

Uusimmat

Suosituimmat