Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka tuntevat olonsa todella yksinäisiksi näin Joulun aikaan? :o(

Vierailija

Onhan minulla tietenkin mies ja lapset, ja sukua asuu vajaan 100km:n päässä, mutta ystäviä, niitä on niin hyvin vähän ja hekin kaukana. Ne, jotka ovat lähellä, eivät välitä enkä heitä enää ystävinä pidäkään. Joka joulu olen ostanut lahjat ja muistanut, tänä jouluna jätin väliin. Tuntuu niin pahalta, kun on kuitenkin yritttänyt kaikkensa, että ystävyys säilyisi ja silti on huomannut sen olevan vain yksipuoleista... se tuntuu todella pahalta, ja on masentanut minua, aina kun unohdun miettimään asiaa, niin kyyneleet kirpoaa silmiin, en voi sille mitään.

Eräs kaukainen ystävä ei muista olemassaoloani enää ollenkaan, lähetin joulupaketin jo viikkoja sitten, sekä kortin, mitään ei ole kuulunut, että saiko pakettia ja mitä piti siitä. En ole vailla kiitosta, mutta olisin saanut itselleni hyvän mielen kun olisi vaikka viestin laittanut. Facebookissakin hän on yhtäkkiä hävinnyt "kaverilistaltani"...?! Ei kai kannattaisi uhrata hänelle enää ajatustakaan, mutta väkisin tunnen pahaa mieltä.. Pitäisi vaan unohtaa!!

Kommentit (3)

Vierailija

Ei ole ystäviä eikä pahemmin sukulaisiakaan, äitini on alkoholisti, johon en pidä yhteyttä.

On minullakin lapset ja mies mutta muuten olen ihan yksin tässä maailmassa, en lähetä yhtään joulukorttiakaan.

Hyvää joulua Sinulle ap ja jaksamista!

Uusimmat

Suosituimmat