Onko muita, joilla on täällä siivous kesken?

Vierailija

Mä olen koko päivän yrittänyt siivota. Valmiina on toisen pojan huone (mun piti siivota lipastot ja kirjahylly) ja vessa. Muuten on sellaista pientä näpertelyä, mutta ei ihna valmista missään. Kolme kassillista siivosin nuoremman kaapista pieniä vaatteita pois ja järjestelin hyllyt. Pitäisi vielä siivota sen huoneesta legot pois ja kirjahylly siistiksi. Mitenhän vielä jaksaisi... Alkaa olla aika poikkinainen olo - ja selkää särkee. Pitäisiköhän hakea kaupasta siivousolutta...

Kommentit (13)

Vierailija

jos joulusta puhutaan. Se alkaa ja loppuu tiistaiaamuna, on täälläkin luonteeltaan perussiivousta (imurointi, pölyt, vessa, kulkureittien moppaus, tavaroiden raivaus, viimeiset joulukoristeet esiin). Nurkat ja komerot ja laatikot ehtii raivata ensi vuonnakin. Olen sitä paitsi toipilas.

Vierailija

mutta kun etsin aamulla kiireessä yhtä juttua, vedin kaksi hyllyllistä vaatteita alas. En viitsinyt vain sulloa niitä sinne, vaan piti ihan järkätä... Muita kaappeja en siivoa.

Vierailija

Tänään olis ollut hyvä siivota, kun on vain yksi lapsi kotona. No, järjestelen loppuun tänään, ja huomenna aamulla imuroin ja pesen lattiat ja laitan puhtaat matot. Siinäpä se sitten onkin. Mies saa pestä kylppärin ja saunana vaikka huomenillalla.

Voi kun meilläkin olis aina perussiistiä, mutta kun ei:-( Siksi saa aina rehkiä, kun pitää siivota esim. vieraita varten,

Ap

Vierailija

koko talo lattiasta kattoon! mut kyllä kestikin. onneks mies siivos niin nopeesti ja tehokkaasti, ku ite oon aika hidas. nyt on niin kiva kun on puhdasta joka pikassa. tsemppiä vaan! kyllä se on sitte ihanaa kun saat valmiiks!

Vierailija

Koko päivän olen puuhannut. Sauna+kylppäri ja keittiön kaapit/laatikot on siivottu. Ärsyttää kun se ei ole sellaista näkyvää puuhaa vaan tuntuu, että paikat on ihan hujan hajan.

Siivousolut toimii :) Tosin itse en nyt siihen aio sortua.

Vierailija

rauhassa. Jouluksi teen pintasiivouksen, imuroin, luuttuan lattiat ja pistän tavarat järjestykseen, kaikki kaappien siivoukset jätän suosiolla joulun jälkeen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat