Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaveilen joka joulu siitä että saisin jonkun kauniin joulukukan tai -asetelman lahjaksi.

Vierailija

Tunnetustihan ihmiset eivät vielä toistaiseksi osaa lukea toistensa ajatuksia.

Kommentit (15)

Vierailija

ja teen asetelmat itselleni, äidilleni ja anopilleni.

Kauniit ja runsaat tulee ja ainakin omaa silmää miellyttävät.

Tänä vuonna tulee sypressi, valkoinen kerrottu tulilatva ja valkoinen orkidea sekä murattia. Astiat ovat vielä hommaamatta mutta rusettivärkki on valmiina ja muutaman männyn kävyn maalaan sprayllä hopeaisiksi ja hieman kimalletta vielä perään.

Vierailija

itse vien kukkia muille ja yrittänyt välillä vihjaista, että olis kiva itsekin saada joskus joku kukkakori tms...Toisaalta kun muille teen ne korit itse, niin kuvittelevat kai että haluan aina tehdä itse myös itselleni...Olisi kyllä ihana saada edes joskus joku hieno kukka-asetelma.. Tai mitkä kukat vaan kelpais :)

Vierailija

Minä pidän kukista myös. Joskus niitä saankin kotiini vierailta mutta suurena kukkien ystävänä hankin niitä itse kaupasta tai kesällä kerään kimpun puutarhastani ja joskus kieloja tai valkovuokkoja metsästä. Ihailen niitä aivan yhtä paljon riippumatta siitä ovatko ne itse hankittuja tai saatuja. Toki se saamisen ilo jää pois, mutta oliko tässä kyse siitä?

Vierailija

;) kukkien suhteen, että ostan mieluiten itse :). Tosin en kyllä ikinä ole kenellekään ääneen sanonut, että olen kukkien suhteen kranttu...En vain jaksa hyysätä niitä punaisia joulutähtiä, joita inhoan :).

Vierailija

paljon paremman joulumielen? Voi tosin vaatia aika suoraan sanomista. Voithan toki vihjailla myös esimerkiksi äidillesi.

Meille joulukukkia ja -kukka-asetelmia kertyy, koska niitä saadaan sekä kummilapsilta (tai heidän vanhemmiltaan) että jouluvierailta.

Vierailija

ja olen siitä huikean iloinen :). meillä kaikki kukat aina kuolee, tai kissa tuhoaa, ja nyt vaalin tätä innolla. Eleenä tietenkin ihana jos mieheni kukan ostaisi, muttei kuitenkaan osaisi ostaa yhtä hienoa kuin minä :).

Vierailija

Tänään ostin itselleni ison Ihanan kukka-asetelman. Lisäksi ostettiin lapsen kanssa 10 hyasinttia (tykkään niistä ) ja tehtiin niistä kaksi asetelmaa. Mies katseli meidän touhua ja kysyi että ollaanko viemässä ne jollekin lahjaksi. Totesin että ei kun nämä on minulle :)

Vierailija

Koskaan en saa. Kukaan ei tuo minulle kukkia.

Joskus olen itse ostanut, mutta se ei ole silti sama asia kuin lahjaksi saatu.

Kymmenen vuotta sitten sain mummolta todella upean punaisen amarylliksen, ja muistan kuinka ihailin sitä koko joulun ja tuli todella hyvä mieli kun sain sen.

Uusimmat

Suosituimmat