Täällä on paljon sellaisia ihmisiä, että mietin useasti että miten heillä voi olla kavereita

Vierailija

saati aviomies.

Niin ilkeitä, inhottavia. Säälin heidän lapsiaan, kamalan äidin ovat saaneet..

Menkää joskus itseenne

Sana toimeentulotuki on esim YKSI niistä sanoista joka saa NE ihmiset käyttäytymään todella inhottavasti

Ellette tienneet, niin toimeentulotuki on aivan normaali asia, sitä hakevat työttömät (kaikki eivät ole työttömiä omasta halustaan), opiskelijat ja todella huonotuloiset

jos joku opiskelija kertoo täällä hakevansa toimeentulotukea, niin sitten haukutaan että miksi opiskelet kun ei ole varaa opiskella... opiskelijoilla ei yleensäkkään ole rahaa opiskeluun ellei ole rikasta miestä auttamassa raha-asioissa

Kommentit (12)

Vierailija

tuon laina-asian takia toimeentulotukea tiukassakaan paikassa hae. En minä sanonut, ettei sitä saisi hakea. Kyllä minä uskon, että opiskeleva yh-äiti on tosi tiukilla, ja sitä vartenhan ne tuet on. Opiskelu minusta on päin vastoin hyvin kannatettava asia.

Lainaus:

mutta katsos kun niitä lapsia sattuu minulla olemaan, vaikka olenkin opiskelija. En voi heille syöttää pelkkää kaurapuuroa, sinä ehkä syöttäisit, mieluummin kuin hakisit toimeentulotukea

Enkä minä näe siinä mitään noloa, kenenkään ei siitä tarvitse tietää, joka kuukausi kiikutan tiliotteet vain sossun luukkuun ja minimitoimeentulon suuruinen summa tulee tilille

opintotukea kaikki eivät saa, pidätkö sitä ihan oletuksena että kaikki opiskelijat sen saavat? vaikka saisinkin sen 200-300e kuukaudessa, niin jäisin silti miinukselle ja joutuisin sossussa käymään

Vierailija

Melkein sama mistä aiheesta tekee aloituksen, AINA löytyy asiattomia tai asiaankuulumattomia vastauksia, esim huomautellaan tyyliin "joulu kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella", vaikka se ei liity itse aloitukseen millään muotoa.

Vierailija

Tämä haiskahtaa taas NIIN av-mammakommentilta - jos on itse niin epämiellyttävä ihminen ettei kukaan halua viettää aikaa hänen kanssaan, kulkee nettipalstoilla väittämässä että ystävät ovat merkki vastenmielisestä luonteesta.

Lainaus:

No ettekö te tiedä, että kaikista ilkeimmät ja mulkvistisimmat

ihmiset ovat niitä kaikkein suosituimpia..

Vierailija

mutta katsos kun niitä lapsia sattuu minulla olemaan, vaikka olenkin opiskelija. En voi heille syöttää pelkkää kaurapuuroa, sinä ehkä syöttäisit, mieluummin kuin hakisit toimeentulotukea

Enkä minä näe siinä mitään noloa, kenenkään ei siitä tarvitse tietää, joka kuukausi kiikutan tiliotteet vain sossun luukkuun ja minimitoimeentulon suuruinen summa tulee tilille

opintotukea kaikki eivät saa, pidätkö sitä ihan oletuksena että kaikki opiskelijat sen saavat? vaikka saisinkin sen 200-300e kuukaudessa, niin jäisin silti miinukselle ja joutuisin sossussa käymään

Vierailija

ystävilleen, lapsilleen tai perheelleen. He ovat sitä VAIN täällä, nimettöminä, ventovieraille ihmisille, joilla ei ole heidän oman elämänsä kannalta mitään merkitystä.

Vierailija

ja ymmärrystä ja inhimillisyyttä ei senkään vertaa. Lapsista varmaan kasvaa aikanaan ihan samanlaisia valitettavasti!

Ainahan maailmaan on mahtunut tyhmiä ja ymmärtämättömiä ihmisiä.

Vierailija

vähän niin ja näin. Ne joilla oikeita kavereita on, ei viitsi täällä niin hirveästi roikkua. Tyylistä huomaa että monet noista ilkeistä on täällä päivittäin.

Vierailija

mutta opiskelijat yleisesti ottaen eivät hae toimeentulotukea. Ainakin ennen sen edellytyksenä oli täyden lainan nostaminen, ja sitä kyllä minun tuttavapiirissäni välteltiin viimeiseen asti. Eli mieluummin syötiin pelkkää kaurapuuroa ja äidin mukaan laittamaa makaroonilaatikkoa kuin niitä rahoja haettiin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat