Teiniäiti laitattanut pienelle pojalleen korvakorun

Vierailija

http://irc-galleria.net/view.php?nick=_h%F6mpp%E4p%F6mpp%E4_&image_id=63...

On se kummallista että pitää jo pienen lapsen korvat silpoa.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

..ei oo muuta tekemistä kun puuttua siihen miten muut elää elämäänsä.

Itekki ekan muksun saanu 17vuotiaana, nyt odotan kolmatta ja ehtiny jopa töissäkin oleen!

Vierailija

ja ikää 24v enkä aio mennä vielä vuosiin töihin. Haluan lisää lapsia ja mies käy kyllä töissä. Sama kai se opiskelenko ammattiini loppuun nyt vai vanhempana, en kysele lupaa av-mammoilta...Onnitteluni 8 tulevasta pienokaisesta, sulla on rohkeutta haistattaa pitkät ennakkoluuloisille nuoruuden kadehtijoille :)

Vierailija

Mä olen ollut töissä jokaisen lapsen jälkeen=)=)uskokaa tai älkää....mut mieluummin olen lasten kanssa kotona.Ehdin sitten myöhemmin olemaan ihan tarpeeksi työelämässä.Nyt nautin omista pikkuisitani.

Ja harmi teille jotka luulette että olen joku läski=)=)....en ole=)

Mutta onnea meille jotka uskallamme tehä lapsia....

Vierailija

Tarkoittaako teinimamma että myös mies on "teinipoika"?!?! Meikäläinen seukkas kyllä jo 16v reilusti yli 2-kymppisten kanssa... ; ) Lapsen kyllä sain vasta 21 vuotiaana 13v vanhemman aviomiehen kanssa.

Lainaus:

teinimammoilla on aika harvasssa ne hyvätuloiset miehet,paitsi jos isukki on mennyt suoraan peruskoulusta mamman ja papan firmaan suojatöihin

Vierailija

Mä tein ekan 17 vee....nyt olen 24 ja neljättä odotan=)=)

Ja tytöt olivat 5 ja 4 vuotiaita ku korvikset laitettiin.Poika on nyt 2v8kk,ja haluis korviksen.....mut jos viel vähä aikaa oottelis=)=)

Sievä vauvamasu oli kyl reilu 17 viikolla=)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat