Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa joulukoristeistanne! Minkälaista väritystä, mikä on parasta?

Vierailija

Meillä; Pääosin väritys on hopeaa, kristallia ja mustaa, lisukkeena punaista (kynttilät ja kukat) ja valkoista (seinät, verhot, kalusteet).

Parasta meillä on jouluvalot! Ostin viime tammikuussa kaikenlaisia jouluvaloja ja nyt niitä on ihana katsella. Meillä on myös useampia kukka-asetelmia.

Tämä on ensimmäinen joulu, kun olen jaksanut koristella kaikki huoneet.

Kommentit (6)

Vierailija

Georg Jensenin kultaisia koristeita, sitten perinteiset punaiset kuusenpallot ja Jensenin kultaisia koristeita on kuusessakin. Tontut siellä sun täällä on tietty punaisia ja vihreää löytyy kuusesta ja eri asetelmista (kukka- ja havuasetelmia).

Sulassa sovussa noiden kanssa on sitten lasten tekemät koristeet. Koristeiden paikat vaihtuvat eli tytär "korjailee" minun asetelmiani mieluisikseen ja minä sitten vaivihkaa laitan takaisin ne oikeille paikoilleen - siis minun mielestäni oikeille paikoille :)

Vierailija

ja punainen ja valkoinen amaryllis asetelma

ja

hyasinttikoreja, joissa 3 kpl hyasintteja 3 kpl

--ps. ei ollee kallita edes-

hyasintiti k-kaupasta yht 8 e ja

hyasinttikorit lidlistä yht 6 e

ja joulutähdet yht 20 e= 6 kpl

Vierailija

Jos minä saisin päättää yksinään, olisi kuusessa vain kynttilät sekä hopeanvärisiä palloja ja koristelun sävy hopeaa ja valkoista.

Lapset ovat kuitenkin siinä iässä (7 v, 7 v ja 3 v), että rakastavat joulukoristeita ja myös tuottavat niitä itse :) Nytkin kuusessa on siis sulassa sovussa niitä mun hopeapalloja, mutta myös punaisia omenia, Villeroy&Boch keinuhevoskoristeita ja punaisia puisia aarikan koristeita. Kaikki painottuneena ihan alimmille oksille. Jaan niitä vähän tasaisemmin kun lapset nukkuvat.

Kuusta lukuun ottamatta pyrin pitämään olohuoneen hillittynä, mulla on tietyt jutut jotka kuuluu tiettyyn paikkaan. Lasten huoneissa on enemmän tonttumeininkiä ja vaikka pyhästi vannoin, suostuin ostamaan tänä jouluna jopa punaiset jouluvalot lastenhuoneeseen.

Uusimmat

Suosituimmat