Onko 80-vuotisjuhliin kuinka tarkka pukukoodi?

Vierailija

Miehen äitin sukulaisella on kohta synttärit ja kyselin mieheltä miten sinne suunnilleen pukeudutaan niin mieheni sanoi että hänen täytyy äidiltään kysyä?? myös minun pukeutumisestani.. Pidän aika outona koska miehen äiti on yli 50 ja itse 25.. Olemme lisäksi hyvin erityylisiä. Itse pidän korkeista koroista ja lyhyehköistä hameista arkenakin niin tuntuisi oudolle vetää jakkupuku päälle juhliin eihän ne hautajaiset ole? Sielä tarjoillaan alkoholiakin.

Pitääkö minun laittaa joku jakkupuku päälleni?? Anoppi laittaa suorat housut, jakun ja matalat kengät. Synttärit ovat lokakuussa.

Mitä itse pukisitte n. 25v naiset??

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

hmm jos miehet saa mennä noihin farkuissa ja kauluspaidassa niin miksi naisten pitää laittaa puku päälle/joku kukkamekko?? tuli vain mieleen??

Huvittaa kun miettii.. eikös vastaavissa tapauksissa naisille kävisi farkkuhame?

Vierailija

Kunnioituksesta sankaria kohtaan ei farkkuja ja farkkuhameita.
Suorat housut ja paita, naiselle siisti mekko tai suorat housut ja pusero.
Ja siistit kengät, ei lenkkareita.

Vierailija

Melko lapsellista kysyä koko asiaa. Laitat nätin mekon tai housut ja kauniin paidan. Nätit kengät myös. Ei bilemekkoa, ei avonaista, ei leggingsejä ja Tpaitaa ja lenkkareita...kai sen nyt järki sanoo 25 vuotiaalla mikä on sopivaa.

Ei kai nyt kukaan ENÄÄ jakkupukua käytä. Ehkä bisnes-pukeutumiseen ok mutta ei sinulle tässä tapauksessa.

Vierailija

No he ovat aika konservatiivista sakkia. Hameet nuorillakin polveen eikä melkein. Jonkinsortin uskovaisia luultavasti?? Mies ei puhu mitään. Silloin kun oli hänen serkkunsa ylioppilasjuhlat niin kysyi minulta että onko sulla sinne päällepantavaa ja että  he eivät ole mitään normaaleita ihmisiä eikä olisi halunnut viedä sinne juhliin. Jännä sinänsä kun olen saanut kehuja pukeutumisestani ihmisiltä eli tuskin olen niin kammottava pukeutuja että johtuisi siitäkään?

itse en asiasta kyselly vaan mies on pukeutumiseeni puuttunut vaikken edes pukeudu hirmu paljastavasti.

Ja anoppi pitää kyllä jakkupukua hän laittaa nyt jakun..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat