Anoppi leikkas vauvan tukkaa :(

Vierailija

Minä äitinä kiehun raivosta! Ylireagoinko, vai ärsyttäiskö muita, jos teidän anoppi olis ensimmäisenä ihmisenä leikannut varpaan kynnet, syöttänyt jäätelöä (11kk) ja leikannut tukkaa?

Mulla on tosi paha mieli vaan... :(

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Lainaus:

niin on esikoinen ja siksi harmittaa, että anoppi yrittää varmaan koko ajan kilpailla siitä, että saisi tehdä kaikki asiat ensimmäisenä!!! Siltä ainakin tuntuu. Mut kun ei meidän lapsi oo sen nukke!

Ap

Vierailija

Siis että onko se todellista vaiko vain tunne joka sinulla on?

Meillekin aina kuittaillaan, että 2-vuotiaamme pitäisi viedä parturiin, kun hänen hiuksiaan ei ole vielä kertaakaan leikattu. Ja jos anoppi menisi omin luvin niitä uuteen uskoon leikkaamaan, niin suuttuisin todella. Koska hiustenleikkuu muuttaa lapsen ulkonäköä todella paljon..

Vierailija

oli sitten vauva tai taapero tai vähän isompi. Tarkoittaisi siis sitä, että olisi ollut lapsen kanssa kahdestaan (tai jokatapauksessa ilman meitä vanhempia) mutta tätä todennäköisesti ei tule tapahtumaan koskaan. Olen suorastaan kateellinen.

Vierailija

jätsikiäkään ei tartte syöttää alle vuoden ikäiselle, mutta se nyt ei ehkä ihan kamalasti haittaa... Kynsienleikkuu ok, jos on tehnyt sen oikein ja vauvaa kiusaamatta. Mutta hiusten leikkuu toisen lapselta asiasta sopimatta EI KÄY!!!

Vierailija

Lainaus:

menisi leikkelemään lasten hiuksia kysymättä ensin meiltä. Ja meillä on kolme lasta jo joten ei ole kyllä mitään tekemistä sen kanssa onko esikoinen vai ei.

Todella törkeätä. Mutta minäpäs suutun jo, jos anoppi kajoaa lapsen tavaroihin. Kuten viimeksi, kun tussilla oli haalareihin väkertänyt lapsen nimen, kun se hänen mielestään oli tekstattu niihin liian pienellä. Kivittäkää vaan ;).

Vierailija

Meillä 4lasta ja toki ottaisin nokkiini jos anoppi tekisi sellaista, vaikka hän onkin parturi-kampaaja, niin en sulattaisi jos hän tekisi sen ilman lupaamme. Ja nyt sitten ap:ta kivitetään kun hän on alle vuoden ikäisen vienyt hoitoon! Herätkää pahvit tähän maailmaan! Miksi ei lastaan saisi viedä hoitoon? Olette kyllä aika huvittavia!! Teillä muilla taitaa olla vasta ensimmäinen lapsi kun ette millään sitten pysty jättämään lastanne kenellekkään hoitoon ,koska tehän itse osaatte vain hoitaa lastanne! :D Antakaas kun nauran oikein kunnolla teille!!

Ap odotan "kauhulla" jos meille käy samoin kun menemme jouluksi mummolaan. Yhdellä pojallamme kun on hiukan takatukkaa ;) Heh..

Mutta et ap ylireagoinut! Ja kaikesta huolimatta joulumieltä teille! :)

Vierailija

vanhemmille tilaisuuden lähteä hoitamaan parisuhdetta tai bilettämään.

Lainaus:

Jos mummo pahoinpitelisi lasta, suuttuisin niin kuin te jostain tukanleikkuusta. "Se vauva on minun lelu eikä mummon, yääh!!!"

Vierailija

lapsen ulkonäköön liittyvistä asioista ensisijaisesti, niin kauan kunnes lapsi alkaa päättää asioista itse. Ja jos minä en halua anopin leikkaavan lapseni tukkaa ominpäin, niin anoppi ei silloin leikkaa. Ei anoppi sitä päätä milloin lapsen tukka on liian pitkä tai vääränmallinen.

Ei tässä ole kyse kenenkään omistamisesta, vaan siitä, että anopin pitää kunnioittaa lapsen vanhempien päätöksiä ja asettamia rajoja.

Vierailija

Lähinnä harmittaisi jos hiustenleikkuu olisi epätasainen. Meidän pojalla oli niin paljon hiuksia vauvana että jouduimme ekaa kertaa leikkaamaan otsatukkaa kun hän oli 3,5kk ikäinen.

Vierailija

Mitä väliä tukanleikkuulla on????

Ei siis yhtään mitään, parempi keskittyä kehittämään välejään anoppiin eikä miettiä tällaisia turhanpäiväisyyksiä!

te varmaan unohdatte että ihmistä ei voi omistaa, ei edes lasta!

Vierailija

Älä vast' edes jätä lastasi anopin hoitoon. Jos et löydä toista hoitajaa, pidä lapsi itselläsi.

Nyt tiedät, mitä siitä voi seurata.

Kyllä minuakin harmittaisi, jos joku leikkaisi lapseni hiukset kysymättä minulta (olipa sitten anoppi tai joku muu). Tyttärelläni on pitkät hiukset enkä halua hänelle mitään ällöä polkkatukkaa tai otsahiuksia, jota saisi koko ajan olla tasaamassa, kun kasvavat niin nopeasti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat