Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ultrasss tänään mitä tarkoittaa että näkyy keltarauhanen??mutta että epätod.että olisin raskaana?

Pihalla

Voisiko joku valaista tyhmää?Kävin tänään yksityisellä gynella tarkastuksessa. Otettiin perus papat ja ultrattiin kaikki mahdollinen. Ollaan vähän toivottu lasta jonkun aikaa mutta eipä ainakaan vielä oo tärpännyt. Syy ei kyl ollut tää mennä tutkimuksiin vaan ihan muuten ku en oo vuosiinollut.
Mulla on ollut edellisten menkkojen jälkeen jotka alkoi 18.9 kauheet munasarja viiltelyt ja nipistelyt oikella puolella vainEi koskaan oo ollut näin pitkään siis par viikkoa ja koko ajan taukoamatta tällasta. Oon ollu vähän huolissani
Gyne sanoi että mulla on ollut ovulaatio tässä kierrossa just tolta oikealta puolelta ja siellä näkyy keltarauhanen sen jäljiltä.
Mitään raskauteen viittaavaa ei näkynyt ja sanoi että on epätodennäköistä että olisin raskaana. Eli pitäskö se raskaus jotenki näkyä sitten tässä kohtaa? Mun menkat pitäs alkaa n vko päästä.

Kommentit (1)

Vierailija

Hedelmöittymätön munasolu muuttuu keltarauhaseksi eli jos keltarauhanen näkyi niin ovulaatio sulla on ollut. Itsellä vähän saman tyyppistä kipuilua oli ekan ja ainoan kerran viimeisen kierron aikana jolloin en tullut raskaaksi. Eli seuraavasta ovulaatiosta sitten tulin. En tiedä mistä johtui mutta arvelin että keho 'yritti raskautua' ja seuraavalla kerralla onnistui :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat