Surullinen

Eli oon 18 v tyyppi. Ja mun ongelma on se että kaikki kaverit ja sukulaiset haukkuu mua jatkuvasti.molemmat mummot iskä serkut 2
tädit kummisetä ja pappa. Ostan kuulemma kaikkea turhaa vaikka ne ovat tarpeellisia kuten mm ostamani sänky ja isompi häkki lemmikillesi.Papan mukaan serkkuni on aina parempi kun minä kuten hän on kaunis pieni tyttö serkkuni on siis 14 ja mä oon läski ämmä.mummo ja täti myös haukkuu mua läskiksi oon normaali Paunonen oon 156 ja painan 58kg.keräilen myös paljon asioita kuten petsei ja Bratz nukkei ja mua haukutaan siitäkin sanotaan. et kaikki vaan nauraa mulle niinkin tätini ja serkkuni tekevätkin .fanitan monia asioita ja tätini ja mummoni ja serkkuni inhoaa kaikkia niitä mitä fanitan.samoin haukkuvat harrastuksiani ja sanovat et mitä hyötyä niistä on.Tykkään harrastuksistani paljon.iskäni haukkuu mua saamattomsksi idiootiksi ja tyhmäksi kuten kummisetänikin.kaverini nauravat myös mulle koska katson lastenohjelmia aina välillä sanovat aina ton ikäinen ja katsoo lastenohjelmia ja nauraa.miten saisin ne lopettamaan haukkumisen mua ahdistaa tätä joka kerta kun mua haukutaan.kun ostin lemmikkini pappani sanoi et olet tosi tyhmä ja liian tyhmä osaamaan hoitamaan niitä.muut serkkuni joita on 6 eivät arvostele mua mut kaikki loput serkut arvostelee.Sori kun tuli näin pitkä tästä ja sori kirjoitusvirheet.

Kommentit (2)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat