Päiväkoti kiinni 2 viikkoa, onko muita?

Vierailija

Meillä piti ottaa palkatonta vapaata vuorotellen miehen ja minun töistä, koska päiväkoti menee sitten huomenna kiinni ja on loppiaiseen asti. Minusta tämä on surkea tilanne. Ilmoitettiin, että toivotaan, että vanhemmat hoitaa lapsensa tuon ajan. Tilapäishoitoa ei voida tarjota kaikille. Onkohan tämä ihan laillinen tilanne? Meillä töissä kaikkein kiireisin aika ja miehellä yt:t uhkaa.

Kommentit (6)

Vierailija

itse sain maanantain ja tiistain vapaaksi ja mummot lupasivat hoitaa seuraavalla viikolla molemmat pari päivää. Olisi kyllä ollut varahoitokin tarjolla, mutta sitä ei ole vielä onneksi tarvinnut käyttää....

Vierailija

että TOIVOTAAN vanhempien järjestävän lasten hoidon jotenkin muuten. Mutta pakottaa he eivät voi ja eivät ole niin tehneetkään jos kirjoittamasi on suora lainaus. Jos ette olisi ottaneet palkatonta olisi pk järjestänyt lapselle varahoitopaikan.

Vierailija

mutta kaupungista löytyy kyllä päivystäviä päiväkoteja ja hoitoa on löydyttävä kaikille. Sitä on kyllä tarvittu tosi vähän, sillä tiedän että suurin osa hoitajista ja pph:ista on lomalla 2 vkoa. Kaupungissa taitaa olla 1 vuoropk joka on auki koko ajan.

Vierailija

Menee huomenna varahoitoon ja on siellä kaikki välipäivät, koska minulla ja miehelläni ei ikävä kyllä ole lomaa kuin ne pakolliset kalenteripäivät.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat