Pillereiden "pettäminen"

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Palsta ei liene oikea, mutta menkööt. Onko kokemuksia/ tietoa e-pillereiden pettämisestä? Sekoilin pilleireiden viimeisellä viikolla kiiressä niin, että unohdin periaatteessa kaksi pilleriä tai otin ainakin molemmat yli 12 tuntia myöhässä. Nyt sitten väliviikolla kuukautisvuoto on ollut minimaalista verrattuna aiempiin...Siis ihan usean vuoden ajalta. Ennenkin olen pillerin jostain syystä unohtanut, mutta vuoto on ollut normaali.

Mistä tämä voisi olla merkki. Siitä, että yksinkertaisesti elimistö ei tykännyt pillereiden syönnin epäsäännöllisyydestä vai jostain muusta...

Ehkä tämä on vaan taas minun typerää toiveajattelua, mutta minkäs teet.=)

Kommentit (6)

Vierailija

minä söin merciloneja, unohdin kahdesti siinä kuussa ottaa, ja otin ne siis myöhässä mut kuitenkin 12kk sisässä, ja nyt meillä on 5v poika joka sai alkunsa ko. kuussa..

Vierailija

En muista enää miltä viikoilta unohtu, mutta ei ole mennyt yli sen 12h ja multa jäi seuraavat menkat kokonaan pois. Tein negatiivisen testin, mutta koska silti ei menkkoja tullu niin en aloittanut seuraavaa liuskaa ja tein myöhästymisestä reilun viikon päästä uuden, sit jo positiivisen testin ja nyt poika 9kk. Ja yasmineja söin. Synnytyksen jälkeen käytettiin niinkin "varmaa" ehkäisyä kuin päivien laskemista ja kuvitellun ovulaation aikaan kondomia ja nyt rv 31+4. Menkat alkoi jo kuukauden päästä synnytyksen jälkeen ni olis pitänyt tajuta olla tarkempi mutta erittäin tervetulleita nämä molemmat ovat olleet ja uskon että suunnittelemalla emme olisi näin helposti vauvoja saaneet. :)

Vierailija

Mutta on se kyllä uskomatonta, että jotkut tulee pillereistä huolimatta raskaaksi ja toiset ei sitten millään, vaikka mitään vikaa ei löytyisi.

Ihan vaan yleisesti taas kummastelen tätä asiaa. Yleensäkin on uskomatonta, että joillekin sattuu vahinkoja, kun tietää miten tarkkaa ajoitusta ja onnea se tärppääminen vaatii.

No sellaista tämä elämä on.

Vierailija

Itse söin pillereitä jo kolmatta vuotta, menkat alkoivat aina samaan aikaan, eli jos olin ottanut viimeisen pillerin maanantaina, niin menkat alkoivat keskiviikkona, viimeistään torstai aamuna. Noh, sitten kävikin niin, että eivät olleet alkaneet vielä perjantainakaan, joten tein raskaustestin, joka ylläri ylläri näytti positiivista.

Pillerit otin aina säännöllisesti, joka päivä samaan aikaan, yhtäkään en unohtanut välistä, ja silti pääsi näin käymään. Yasmineja söin.

Nyt tässä mennään jo raskausviikolla 35+4 ja vauva on hyvinkin tervetullut elämäämme. :)

Kannattaa vaan heti tehdä testi, jos vähänkin epäilyttää, että olisivat pillerit pettäneet.

Vierailija

Melkein sama tarina mutta itse otin sen yhden pillerin myöhässä ja käytin merciloneja.. nyt raskausviikot 32+1 :)<3

Kannattaa tehdä se testi vaan!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat