huomasin äsken että minulla ei ole yhtään ystäviä=(

Vierailija

päivät kuluu yksinään kun lapset on hoidossa. Ei ole kahvi eikä jutteluseuraa.

Olen hyvin ihmisten kanssa toimeentuleva jne joten siitä ei ole kiinni, mutta en vaan ole osaannut "etsiä"uusia tuttavuuksia.

Harmittaa senkin vuoksi, että lapsilla ei ole vapaa-aikanaan ketään leikkikavereita.'

Antakaa jotain neuvoja ja onko muita samassa tilanteessa?=/

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Päivät menee kotona ollessa vauvan kanssa. Onneksi mies on suurimman osan päivistä myös kotona. Joskus kyllä kaipaisi muutakin seuraa...

Vierailija

tarvitsevat lapsikavereita. Meillä oli hoidossa viime vuoden, vaikka olimme molemmat kotona ja lapsikaverit vapaa-ajalla olivat silti tarpeen.

Vierailija

Ei kukaan joka on kotona kaikki päivät tekemättä yhtään mitään voi olla sitä mieltä ettei halua olla lastensa kanssa edes hoitopäivien jälkeen.

Vierailija

Kymmenkunta ihmistä valittaa samaa asiaa, mutta kukaan ei ota härkää sarvista ja ehdota tapaamista jne. Ei ne kaveritkaan kotoa tule hakemaan! Itselläni oli tuo sama tilanne paikkakunnan vaihdon jälkeen ja tämänkin palstan kautta sain pari uutta ihanaa ystävää, täytyy vaan uskaltaa ja saada aikaiseksi!!

Vierailija

On siis oikea meiliossu mulle. Laittakaa meiliä, jos kaipailette hengailuseuraa ;) Olen itse jäämässä kotio helmikuun alkupuolella.

Vierailija

Laitan tämän nyt luontevasti tähän viestiketjun loppuun.

Elikä 35-vuotias kahden lapsen mami (toinen koulussa ja toinen mamissa) etsii uusia ystäviä. Asustellaan Vantaalla.

Seuraa kaipaisin vaikka kahvitteluun, kävelylenkeille, ajatustenvaihtoon tai vaikkapa shoppailuun :) Myös meilien vaihto uusien kamujen kanssa voisi olla mukavaa!!

Mukavaa joulun aikaa!!!

Meiliosoite mulle olisi ainavaan@hotmail,com

Vierailija

Mulla on vähän samanlainen tilanne. Tulen hyvin ihmisten kanssa toimeen, mutta tässä arjen oravanpyörässä ihmissuhteet ovat vain jotenkin jääneet ja muuttuneet etäisemmiksi kuin ennen :( Nyt kun äitiysloma lähestyy, niin oikein havahduin tilanteeseen.

Vierailija

Olen ap vähän samassa tilanteessa. Valitettavavsti olen työtön ja aika yksinäisyyden miettimiseen on paljon. Eniten ehkä kärsin siitä, ettei lapsellani ole ketään kaveria päiväkodin ulkopuolella.

Tosin itse olen sellainen, ettei minusta helposti pidetä, joten ystävän löytäminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat