Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Adelee666

Olen pistänyt merkille matkailu ryhmissä kuvia viikottain matka kuvia mitä hienommista ja kaukaisemmista matkakohteista postaava parikymppinen Janni Halonen ja olen jo pitkään hämmästellyt millä ihme rahalla hän pystyy toteuttamaan matkojaan.

Hän ei ole julkkis vaikka on kerran ollut jossain pikku ohjelmassa.
Siinä ohjelmassa kertoi jos muistan oikein ettei ole opiskellut mitään, mutta joskus haluaisi päästä yliopistoon, matkustamisesta kokoajan voin päätellä ettei käy töissäkään.

Jos jokin sugar daddy juttu, niin hänhän on aivan kokoajan kiertämässä maapalloa, jolloin potentiaalinen sugar daddy ei saisi hänestä. Itään irti.

Tietääkö kukaan tästä Janni Halosesta mitään tai ehkä joku tuntee sen?

Pyydän foorumin ylläpitäjiä olemaan poistamatta tätä postausta sillä perusteella ettei tässä kysellä mistään yksityishenkilöistä, vaan henkilöstä, joka tuo tieten tahtoen elämäänsä laajasta julkisuutee

Kommentit (2)

Ap. Adelee

Tulipas typo, uusiksi

Olen pistänyt merkille matkailu-ryhmissä viikottain kuvia mitä hienommista ja kaukaisemmista matkakohteista postaavan parikymppinen Janni Halonen ja olen jo pitkään hämmästellyt millä ihme rahalla hän pystyy toteuttamaan matkojaan.

Vierailija

Hahahah! ”Millä ihme rahalla?” Ap kyllä varmaan on 12-vuotias, joten turha edes vastata. Mutta tiesitkö, että kyllä Suomessakin on rahaa, vaikka pääomaköyhässä maassa elämmekin.
Ehkä Janni sai mummolta jonkun parin millin pesämunan? Kuuluuko se sulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat