Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pillereiden "pettäminen"

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko kokemuksia/ tietoa e-pillereiden pettämisestä? Sekoilin pilleireiden viimeisellä viikolla kiiressä niin, että unohdin periaatteessa kaksi pilleriä tai otin ainakin molemmat yli 12 tuntia myöhässä. Nyt sitten väliviikolla kuukautisvuoto on ollut minimaalista verrattuna aiempiin...Siis ihan usean vuoden ajalta. Ennenkin olen pillerin jostain syystä unohtanut, mutta vuoto on ollut normaali.

Mistä tämä voisi olla merkki. Siitä, että yksinkertaisesti elimistö ei tykännyt pillereiden syönnin epäsäännöllisyydestä vai jostain muusta...

Ehkä tämä on vaan taas minun typerää toiveajattelua, mutta minkäs teet.=)

Kommentit (1)

Vierailija

Joo, muistan kyllä nuo toiveajattelut niiltä ajoilta, kun vielä söin pillereitä :) Muutaman raskaustestinkin taisin tehdä. Kuitenkin "toivotun vahingon" mahdollisuudet ovat korkeammat, jos pillerit on jätetty pois. Tyyliin, kondomi on helpompi unohtaa... Mutta joo.

Sitä "vahinkoa" toivoi, koska silloin ei tarvitsisi jahkailla sopivaa ajankohtaa yms. aivoprosesointia vaativia juttuja. Itse sain miehelle markkinoitua pillerien poisjätön mun halulla tutustua omaan kiertooni, ja sillä, että pillerit tekivät mun mielialasta aika ailahtelevan. En ole pillereihin/hormoneihin sen jälkeen koskenut. Se "vahinko" sitten tapahtui vajaa vuosi pillerien lopettamisen jälkeen, johtuen peruslaiskuudesta.

En osaa sanoa tuosta vuodosta. Oletko ennen unohdellut vastaavalla tavalla?

Voisin vielä mainita, että kaverini sai tietää olevansa raskaana jotain rv13, ja hänellä oli melko normaalit "kuukautiset" siinä välillä. Pillereitä söi.

Uusimmat

Suosituimmat