Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kärsitkö koskaan alemmuuskompleksista

Vierailija

jonkun ihmisen läsnäollessa? Minkälaisen?

Kommentit (3)

Vierailija

mieheni oli lähellä jättää minut, ja jos totta puhutaan niin taitaa olla edelleen, ja hän on alkanut tapailla uutta naistakin jo, tunnen itseni siihen naiseen verrattuna ihan kamalaksi jättimäiseksi rumaksi huonosti puetuksi epäonnistuneeksi luuseriksi ;(

Eilen itkin miehen sylissä sitä, hän sanoi kyllä että olen ihana pehmeä naisellinen seksikäs kaunis ja kun laihdun ostetaan mulle uusia vaatteita (olisi ostanut heti omasta puolestaan mutta en halua kun on vielä liikaa ylipainoa, ei huvita sovitella mitään kun pitää olla varmaan jo kokoa 52 ja alemmuuskompleksit senkun kasvaa kun katselee itseään sovituskopin peilistä)

Vierailija

Sellaiset vanhat tutut, jotka ovat päässeet heti lukiosta opiskelemaan, ovat nyt valmistuneet ehkä paristakin oppilaitoksesta ja joilla on mukava ja vakituinen työ. Mulla ei mennyt ihan näin, ja katkonainen ja osin epätyydyttävä työkään ei ole kai oma vikani, vaikka onkin vaikea kuunnella näitä "kyllä jokainen pääsee siihen asemaan, johon haluaa, jos vaan yrittää. Se on itsestä kiinni". -juttuja.

Uusimmat

Suosituimmat