Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Apua

Olen siis täysin lauta nainen, rinnoista ei tietoakaan. Olen kuitenkin jo 30 eli aikuinen ihminen. Imetys ajat olivat mahtavia, kun oli kerrankin liiveissä muutakin täytettä kuin geeli "kanafileet". Käytän siis toppauksia aina ja kaikkialla koska omaa rintavarustusta ei ole ollenkaan. Olen kärsinyt tästä koko ikäni, ja nyt vihdoin olisi mahdollisuus korjata asia. Koska minulla on aina hyvin topatutliivit tai ne fileet, niin ihmset eivät huomaa koossa eroa, aion siis ottaa n. B kupit enkä mitään jäätäviä palloja. En tietenkään halua kertoa operaatiosta muille kun miehelleni, mutta kuinka pystyn piilottelemaan asiaa monta viikkoa? Rasvanotto kohdat ovat mustelmilla pitkään ja tietysti joudun jättämään harrastuksen tauolle toipumisen ajaksi. Millä verukkeella voisin perustella että en herättäisi huomiota erilaisella käytökselläni? Olen aivan tosissani tämän asian kanssa, joten en kaipaa tänne mitään jeesustelijoita aiheesta. Jos joku on käynyt vastaavan läpi, arvostaisin kovasti kokemuksianne. Kiitos

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat