Vierailija

Minulla on ystävä joka peruu välillä viime tingassa menoja. Välillä hän myös vastaa tekstareihini jotka ovat ihan normaalin ystävällisiä vaan yhdellä sanalla. Hän ei myöskään kysy kuulumisiani takaisin jos olen ensin kysynyt häneltä. Jos keskustellaan ja kerron vaikka uudesta harrastuksesta josta pidän ja vaikka suosittele hänelle, hän torppaa heti aiheen sanomalla ettei häntä kiinnosta. Hän myös saattaa töksäyttää vaikka kyläillessä että "pitäiskö sun siivota toi kaappi" tms.

Olen yhtäkkiä huomannut että eikö tuo ole aik töykeää käytöstä. Eihän hän vaikuta ystävältä enää ollenkaan. Olen miettinyt olenko loukannut häntä jotenkin. Syytän heti itseäni jos joku on ilkeä minulle, mutta sitähän hän saattaa halutakin, jos ei olekaan ystäväni? Että syyllistyn ja mulle tulee paha olo?78

Kommentit (1)

Hei.

Kauanko olette  olleet ystäviä ja entä kauanko hän on käyttäytynyt tuolla tavalla?

Mieti aika tarkkaan onko sinun taikka hänen elämässään tapahtunut tuon muutoksen tapahtuma aikaan jotain merkittävää? Sinulle taikka ystävällesi.

Kun olet pohtinut näitä kysymyksiä niin vastaa tänne niin voin auttaa sinua.

T: Sasu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat